Oude videokaart mogelijk met 2 monitoren 6850 niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo, ik heb pas een nieuwe computer gekocht en wilde dus 2 beeldschermen erop aan sluiten maar dat ging niet de monteur van hun zij hij is warnschijnlijk kapot dus ik stuur hem op zeggen hun dit: Het is niet mogelijk om het 2de dvi slot met een adaport aantesluiten. En toen vroeg ik waarom ik zoon rare resolutie had toen ik de hdmi op me beeldscherm aansluit en die eerste dvi port op me andere zegt ze van ja dat komt omdat het 2 verschillende resoluties zijn. Maar what the hell gaat de technologie achteruit!!?? Met mijn 4750 kon ik gewoon simpel met 2 adaptors met 2 verschillende resoluties Werkte top! nooit problemen gehad en met een nieuwe kaart kan amper 1 van dit waar slaat dat op, of is dit gewoon niet zo en wille ze me gewoon geen nieuwe videokaart sturen vond namelijk wel raar dat eerste dvi slot WEL kan en 2de dus weer niet lijkt me prakties onlogish maarja dat licht warnschijnlijk aan mij
Wat vinden jullie ervan is het waar wat hun zeggen?

gr erwin

Zou je dat nog een keer met punten en komma's en hoofdletters op de juiste plek kunnen schrijven zodat het probleem duidelijk wordt. Nieuwe 6850, welk merk/type
6850 met 2 DVI moet je gewoon 2 schermen op aan kunnen sluiten. Heb je de goede driver erop staan?

Ron

Het gaat over de videokaart ATI RADEON HD 6850. Maar hun zeggen dat alleen de eerste DVI slot met een adaptor werkt en de 2de moet een orginele DVI zijn. Vind het nergens op slaan. Drivers zijn nieuwste van nieuwste. Vind het erg vreemd.

wil je je beeldscherm klonen of als uitbreiding van je bureaublad zetten

ja natuurlijk kan dat , zou gewoon moeten kunnen

je hebt ze allebei ook al aangesloten

dus hij detecteert allebei de schermen niet als je opnieuw opstart met beide schermen aangesloten ?

welke windows gebruik je nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan