oude Vodafone sim in nieuwe vodafone telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal niet al te snel blij zijn, tegenwoordig hebben de meeste prepaid telefoons een dubbele lock zodat zelfs een abbo van dezelfde profider niet werkt, dit juist om te voorkomen dat iemand een goedkoop simkaart abbo neemt samen met een goedkope prepaid telefoontje!!

zal niet al te snel blij zijn, tegenwoordig hebben de meeste prepaid telefoons een dubbele lock zodat zelfs een abbo van dezelfde profider niet werkt, dit juist om te voorkomen dat iemand een goedkoop simkaart abbo neemt samen met een goedkope prepaid telefoontje!!

hoe kom je daaraan, tegenwoordig mag er zelfs geen sim-lock meer opzitten!

Werd mij door de verkoper in een vodafoon winkel zelf verteld want ik had hetzelfde idee.
En het geen lock erop mogen hebben geld voor telefoons bij een abbo en niet voor prepaid!

Oeii dan moet ik dat ff vragen. Want ik heb hier gewoon nog een oud abbonement met een nokia 3310 xD en het werd wel eens tijd voor een nieuwe.. maar kan ik dat ergens bekijken of zou ik gewoon ff vodafone moeten mailen..

Laatst bewerkt:
Vodafone Klantenservice zegt dit:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Een prepaid toestel dient altijd eerst simlockvrij gemaakt te worden
voordat er een abonnement simkaart in past.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

Kan waarschijnlijk dus niet :( wel **** nu moet ik zoon duur toestel aanschaffen die simlock vrij is.. Of hem simlock vrij maken...

simlock vrij maken kost tegenwoordig +- tien euro op de plaatselijke markt.
Simlock vrije telefoons zijn heel wat duurder.
Zou om iets zekerder van de zaak te zijn bij zo'n zaakje eerst vraagen wat het kost en of ze de bewuste telefoon kunnen unlocken voordat u hem aanschaft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan