Oude voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shalix

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Hallo,

Een oude PC van ons deed het opeens niet meer en ik gok dat het de voeding is (PC gaat helemaal niet meer aan). Ondertussen heb ik al een nieuwe PC maar vind het alsnog zonde om die oude PC rond te laten liggen voor oud vuil. Ik wil namelijk de PC aan een vriend van me geven, aangezien die een stuk beter nog is dan wat hij heeft staan.

Daarom heb ik advies nodig met het volgende, welke voeding moet ik hebben?

De oude voeding: Model No: FSP250-60PNA (PF)
Het was van een Packerd Bell PC.

Hij heeft een MAX OUTPUT van 250W maar ik betwijfel dat dat het enige is waar ik op moet letten, er hangen namelijk allemaal draden uit die vast zaten aan het moederbord etc.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Greetz,

Shalix

Laatst bewerkt:
Hallo,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga liever voor nieuw aangezien voedingen snel stuk kunnen gaan en dan zit er tenminste nog garantie op en voor nieuw kan je ze denk ik ook al heel goedkoop krijgen.

Wat ik me echter wel af vroeg is hoe je kan zien welke kabels er bij de voeding zitten? Of hebben de voedingen van tegenwoordig al die kabels standaard erbij zitten? Ik heb hier namelijk een voeding gezien van 330W(dat kan toch?) maar weet niet of hij "past": Link

Met vriendelijke groet,

Shalix

Die voeding past idd....
Maar ik zou voor een A-Merk gaan want anders heb je binnen een maanden weer een kapotte voeding.

Ok :D,

Dan wil ik jullie bedanken voor jullie hulp ^^

Waarschijnlijk tot een volgende keer :p

Mvg,

Shalix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan