oude wachtwoorden verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel0138

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Waar kan ik in windows 11 mijn oude wachtwoorden vinden om ze te verwijderen. Als ik ergens wil inloggen komt hij steeds met het oude vervallen wachtwoord.

Waar kan ik in windows 11 mijn oude wachtwoorden vinden om ze te verwijderen. Als ik ergens wil inloggen komt hij steeds met het oude vervallen wachtwoord.
En dat verhaal lijkt mij dus ook héél sterk; in Windows inloggen doe je altijd zelf, door het wachtwoord in te typen. Zou nogal veilig zijn als je in Windows automatisch met de laatste gebruiker en het laatste wachtwoord in zou loggen, want dan hoef je als gebruiker dus niks meer in te typen. Dat is prima als jij de correcte gebruiker bent, maar dat wachtwoord wordt dan dus voor elke persoon die inlogt automatisch ingevuld. Weet je zeker dat je dat a) veilig vindt, en b) wenselijk?

Ik vermoed dus dat je het hebt over de wachtwoorden die in een internet browser worden bewaard, en waarbij je wellicht op een site naderhand op een tablet of een andere computer het wachtwoord hebt aangepast, met als gevolg dat het wachtwoord op een andere computer niet meer werkt. Wat logischer is. Hoe je dat oplost, hangt van de browser af. Elke browser heeft andere instellingen. Dus dan moet je op zijn minst aangeven om welke browser het gaat.

Ik bedoel inloggen op telebankieren. Op deze dezelfde laptop heb ik een nieuw wachtwoord gemaakt, dat moet eenmaal per jaar, maar hij komt steeds met het oude wachtwoord. Hoe kan ik dat oude verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan