oude windows msn& nieuwe msn messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

cittalover

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2004
het probleem is dat ik bij de oude msn wel kan inloggen de windows versie..

en bij de nieuwe niet..msn (6,2)
ik heb dus 6,2 opnieuw gedownload werkt nog steeds niet.
msn beta 7,0 werkt ook niet...

ik heb windows xp

met aardige nieuwe computer die dat allemaal met gemak zou moeten aan kunnen..

de nieuwe msn zegt dat inloggen niet mogelijk is..
er is een probleem met de server of met jouw internet verbinding. make sure that you are connected to the internet :rolleyes:

iemand oplossing?

p.s ik kan ook op de online internet msn via het web

heb je, voordat je hem opnieuw installeerde, we via configuratiescherm de oude weg gehaald?

en MSN 7 doet het bij veel XP-computers ook niet hoor...

het zou ook kunnen dat msn messenger door een fire-wal wordt geblockeerd maar windows messenger niet.

log eens in via een andere pc en ip op je eigen msn account

Vaker gerapporteerd probleem in combinatie met msn 6.0 en hoger en sp2. De versie 4.7 werkt dan gek genoeg soms wel. De mogelijke oorzaak is dat er intern ergens een poort dichtgegooid is, maar dan valt het niet te verklaren dat 4.7 soms wel wil werken. Omdat de pc waarop dit probleem zich voordeed toch al erg vervuild was (virus verwijderd, veel spyware verwijderd en hier en daar een foutmelding) maar besloten tot formatteren en bij de setup gelijk sp 2 er op gezet, zodat alles mooi schoon is. En toen gebeurde er iets vreemds, er was met een account niet in te loggen op msn (met msn 7.0 beta), met een ander account wel. Ik heb toen bij mij thuis ingelogd op geweigerde account en tot mijn verbazing werkte het bij mij wel. Na uitgelogd te zijn mijn vriendin gevraagd nog eens in te loggen op haar eigen account en toen werkte het opeens wel. Dus wat je kunt proberen is inloggen op een andere pc op een ander ip op je eigen account en dan kijken of de blokkering is opgeheven op je thuiscomputer.
Het blijft allemaal erg vaag, en mogelijk berust alles op toeval , maar je weet maar nooit of het ook bij jou wil werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan