oude www naam.nl blijft naar website verwijzen in WAMP

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Ik heb een windows-7 systeem met WAMP versie 2.2 voor mijn website. Ik had hiervoor twee namen bij Hostnet aangevraagd, zeg eerste en tweede site naam – beide verwijzen naar dezelfde website.

In Windows/system32/ drivers/etc had ik de file hosts aangepast 127.0.0.1 www,eerste. Nl en 127.0.0.1 www.tweede.nl ( Eerste en tweede site zijn dus even als voorbeeld namen ) In de WAMP server onder Apache de file httd.conf file aangepast met Virtual host *.80 / Documentroot C: www. Sitenaam / Servername www.eerste.nl en hetzelfde riedeltje voor de tweede site. Dit werkt uitstekend, beide www namen komen op dezelfde sitenaam.index uit.

Nu wil ik het tweede www adres voor een tweede te maken site, iets kompleet anders gaan gebruiken. Heb daarom in de ETC host file de 127.00.1 www tweede.nl en in de Apache conf file de tweede riedel allemaal weggehaald. Daarmee de wamp server opnieuw gestart en je zou zeggen de www. twee.nl moet nu uit de lucht zijn.

Tik ik die toch ( op een andere machine in de browser www. tweede . nl ) dan val ik mooi in de oorspronkelijke site .. Waarom houdt WAMP dit vast? En hoe krijg ik weg dat weg.. Bedankt. Peter

Ps Mijn Hostnet blijft wel naar mijn IP adres verwijzen voor alle www namen die ik heb. Maar heb nu eigenlijk slechts 1 www naam aan 1 site gekoppeld in de ETC file en de Aapche file verder niets zelfs geen 127.0.0.1 localhost

Miss is de site gecached in je browser. Ik zou eens proberen je cache te legen... Geen id of het werkt, k heb t zelf nog nooit gehad, maar miss werkt het

De cache is leeg / zit op een andere machine en voor de zekerheid nadat ik toch site twee te zien kreeg nog herladen. Ook Mozilla geeft hetzelfde resultaat. Nu de Inhoud van site twee aangepast met nieuwe www naam en inhoud waardoor het probleem nu weg is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan