Oude Xbox 360 Hard drive openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barros

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Hallo,

Ik vroeg mij af, of er een manier is om mijn oude Xbox 360 harde schijf te openen, om deze in mijn nieuwe versie Xbox 360 (Slim) te douwen. Ik heb alleen nog maar videos gevonden waarbij ze speciale schroevendraaiers ervoor gebruiken, ik vroeg me af of er ook een ander manier is. Kan ik die deksel er gewoon niet van af raggen?

Tnx voor info, Barrosy

ik zou persoonlijk de harde schijf niet open raggen

hiermee zou je de harde schijf kunnen beschadigen

ik denk dat het hier om torx schroevendraaier gaat die kan je bijna bij alle winkels vinden die gereedschap verkopen

ik zou je harde schijf even meenemen daarheen en dan de juiste maat zoeken of er even naar vragen

of je leent de torx schroevendraaier van iemand uit je omgeving

ze zijn niet zo duur, en het zou zonde zijn als je de harde schijf beschadigd

Dus ik heb dat ding wel nodig, op de fiets dan maar!
Bedankt :P

ja ik zou het maar wel doen

zou zonde zijn als je die paar euro,s gaat besparen en dan een nieuwe harde schijf moet kopen omdat ie kapot is gegaan

Hehe, ja inderdaad. Welke winkels verkopen er eigenlijk gereedschap? Ik koop eigenlijk nooit gereedschap...
Karwei ofzo?

Laatst bewerkt:
Gamma, Karwei, Praxis of de betere ijzerwaren winkels.

Ik betwijfel of Karwei een torx t6 schroevendraaier verkoopt...
Maarja, ken het proberen, bedankt voor de info iedereen. :D

Karwei verkoopt geen torx t6, en bo rent verkopen ze voor 8 euro, prijzig...
Ken ook helaas de harde schijf niet openen, omdat de eigenaar opeens van gedachte is veranderd en mag het nu niet doen... Ja, inderdaad één of andere maloot... >.<"

Laatst bewerkt:
Oke jammer dat je het niet mag doen, zoveel werk is het niet

En die torx t6 die kan je echt wel goedkoper vinden, Ik heb een heel setje voor 10 euro gekocht met 7 torx schroevendraaiers

je kan natuurlijk ook gewoon een harde schijf kopen voor die xbox 360 slim versie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan