oudere config xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Ik wiilde xp opstarten in de veilige modus om een aantal programma's te verwijderen, maar dat wilde niet toen stond er een paar regeltje lager : terug gaan naar een configuratie die wel goed werkte, maar nu blijft hij maar steeds om een wachtwoord vragen

Wat is hier aan te doen?
 
Kan je nog een herstel procedure uitvoeren onder windows XP;
 
oudere config

Nee, ik kan niets meer uitvoeren als ik hem start blijft het lampje van de harde schijf branden en er gebeurt niets.

De schijf mag helemaal leeg als ie dat al niet is, maar hoe kan ik hem weer opstarten? of wat kan ik nog met deze schijf doen.?
 
Zorg dat het Bios zo is ingesteld, dat je vanaf de cd-rom kunt opstarten.
Stop de WinXp cd-rom erin en laat de pc daarmee opstarten.
Je kunt tijdens de setup de hardeschijf laten formateren.
 
oudere config

Ik heb geen signaal op het scherm, en het toetsenbord branden de lampjes ook niet, de cd rom start wel op, en er brand een lampje op het moederbord zelf. ( rood )

Is hier nog iets aan te doen?
 
Xp is weer geinstalleerd, alleen ik heb geen pictogrammen op het bureaublad, wat nu...?

alvast bedankt voor de hulp
 
oude config

alles draait weer en nu zie ik in app beheer: een geel vragenteken bij audiocontrollers waar kan dit op duiden.?
 
Re: oude config

Geplaatst door Mulcoa
alles draait weer en nu zie ik in app beheer: een geel vragenteken bij audiocontrollers waar kan dit op duiden.?
Dat je geluidskaart niet geinstalleerd is.
Zit deze "onboard", dan vind je de driver op de moederbord cd-rom.
Net zo als je Chipset driver, die je waarschijnlijk nog niet geinstalleerd hebt.

Zit je geluidskaart niet "onboard", vermeld dan even welke je exact hebt.
 
Nou , volgens mijn inzichten zitten ze allebei "onboard"
geen losse kaarten

dat valt zeker dan onder overige app , daar staat tenminste ook een vraagteken

wordt deze cd ten alle tijde meegeleverd?
 
Laatst bewerkt:
Dat de comp regelmatig een pieptoon laat horen, is dat ook het resultaat van de drivers van de chipset, of heeft dit een andere oorzaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan