oudere messenger installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

p33w5t3r

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Ik wil graag windows messenger 3 of 4 installeren op onze terminal server. Messenger 5 geeft bij ons problemen, veel gesprekken komen gewoon niet tot stand en er vallen vaak zinnen weg. Nu wil ik een oudere messenger installeren om te kijken of het dan wat minder is. Ook is er msn messenger geinstalleerd geweest maar die hebben we gedeinstalleerd aangezien een gemiddeld gespreksvenstertje zo'n 30 mb geheugen eist. Beetje veel dus.

Iemand een idee hoe ik een oudere messenger kan installeren of hoe ik de gespreks venster kan minimaliseren naar veeeeel minder mbtjes.

Bedankt voor je reactie maar nee, dit is msn 7 en 7.5 en de gespreks vensters nemen minimaal 30 mb geheugen in beslag, dus dat is niet echt de oplossing :)

Bedankt voor je reactie maar nee, dit is msn 7 en 7.5 en de gespreks vensters nemen minimaal 30 mb geheugen in beslag, dus dat is niet echt de oplossing :)

Ik snap dat het een andere MSN is maar je kunt toch dezelfde procedure toepassen... ?
Daarbij vertel je niet om wat voor een TS het gaat, 2000, 2003, 2008?

Het probleem is dat oudere Messengerversies zichzelf gaan upgraden en anders de aanmelding weigeren.
Vandaar dat je de truuk van compabiliteit -moet- toepassen.

De gevraagde Messengerversie zou op die site (in het engels) erbij kunnen staan :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan