Oudere versie installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PascalS

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2001
Hallo,

Ik heb een programma geinstalleerd...wat helaas niet werkte. Vervolgens wilde ik eerst een oudere versie van dat programma installeren, maar nu krijg ik steeds de melding dat ik eerst die nieuwere versie moet de-installeren. Maar dat heb ik al gedaan...alleen...tja..die melding blijf ik houden. Zou er nog een vermelding ofzo in het register dan staan??

Alvast bedankt!

dat kan heel goed ja...

Type in start>uitvoeren "regedit" en zoek dan naar sleutels met de vermelding van het programma en verwijder deze. Maak wel eerst een backup van het register, voor als het fout gaat, dan kan je dat altijd weer terug zetten.

Geplaatst door Sarvo
dat kan heel goed ja...

Type in start>uitvoeren "regedit" en zoek dan naar sleutels met de vermelding van het programma en verwijder deze. Maak wel eerst een backup van het register, voor als het fout gaat, dan kan je dat altijd weer terug zetten.

Juist!

Maar ik wil er nog aan toevoegen dat alleen zoeken onder de programma-naam niet altijd voldoende is.
Ook zoeken op de naam van de ontwikkelaar/distributeur van de software is soms noodzakelijk.
b.v. voor Norton Antivirus zoek je ook op Symantec.Ook hier kun je vaak nog overbodige sleutels verwijderen.

Grtzzz.

Dat is zeker een feit! Maar let maar eens op als je na verwijdering van die keys nog eens zoekt op programmanaam, hoeveel er nog in het windowsregister bij microsoft tevoorschijn kunnen komen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan