ouderlijk toezicht tijdslimiet bereikt en dan afmelden, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sterredag

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Ik heb ouderlijk toezicht ingesteld voor mijn zoontje en daarbij de tijden waarop hij niet mag pc-en geblokkeerd.

NADEEL!!! het account wordt niet afgesloten, maar ontoegankelijk gemaakt, met als gevolg dat alles blijft draaien waar hij mee bezig was op het moment dat de tijd bereikt wordt waarop hij niet meer mag spelen.

IRRITANT als er dingen met geluid aan het draaien zijn, want ik kan er ook niet in...

Nog irritanter... ik kan dus ook het account niet afmelden, ik heb dat geprobeerd via taakbeheer, maar dan krijg ik dat ik geen toegang heb tot het account, de processen van dat account zie ik niet.

De functie wordt nogal nutteloos als het account niet afgemeld wordt en ik deze niet handmatig kan afmelden.

Of weet iemand daar een oplossing voor?

Kun je even vermelden welk OS? windows 7? dan bij taakbeheer "processen van alle users tonen" dan zouden de processen moeten verschijnen. De knop is alleen toegankelijk voor administratoren.

na het verstrijken van de igestelde tijd kun je ook automatisch een script laten runnen die de user eventueel uitlogged.

Eh Vista of course, daarom staat deze vraag in het Vista gedeelte :) maar daar staat deze optie ook... moet ik ff kijken of dat wel lukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan