Oulook Express zit vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Hallo allemaal,

Het volgende probleem doet zich voor bij een kennis van mij.

Zij heeft een grote hoeveelheid foto`s geprobeerd te versturen (wat natuurlijk niet lukt)maar nu blijft hij hangen in Postvak Uit en valt niet meer te verwijderen. We hebben Outlook Express al geprobeerd uit te zetten en de regcleaner erover heen te halen en weer opnieuw aan te zetten maar .... het bestand blijft er in zitten. Ook via de administrator valt het niet te verwijderen. :evil:
Hebben jullie een idee???

Alvast bedankt.
Thea van den Bos

1.Begin met het legen van de prullenbak,dit maakt de prullenbak overzichtelijk als nodig mocht zijn,om de bestanden weer terug te zetten als e.e.a. niet mocht werken zoals ik voorstel ;)

2.Maak ergens een nieuwe map aan.

C:\Documents and Settings\Peter\Local Settings\Application Data\Identities\{...lange code...}\Microsoft\Outlook Express

3.Kopieer vervolgens via de verkenner alle *.dbx bestanden,uit de bovenstaande map naar de nieuw aangemaakte map en controleer of inderdaad alle *.dbx bestanden zij gekopieerd.

4. Gooi vervolgens alle *.dbx bestanden uit de C:\Documents and Settings\Peter\Local Settings\Application Data\Identities\{...lange code...}\Microsoft\Outlook Express map in de prullenbak.

5.Sluit alles weer af en start Outlook Express op,nu worden alle standaard mappen autom. opnieuw aangemaakt.

6.Importeer nu alle berichten (m.u.v. Postvak Uit) weer in Outlook Express zoals hieronder aangegeven onder "Stap 1: Importeer de berichten vanuit de reservemap".

http://support.microsoft.com/kb/270670

1.Wijs in het menu Bestand de optie Importeren aan en klik op Berichten.
2.Klik onder Selecteer het e-mailprogramma waaruit u wilt importeren op Microsoft Outlook Express 5 of Microsoft Outlook Express 6 en klik op Volgende.
3.Klik op E-mail uit een OE5-archiefmap importeren of E-mail uit een OE6-archiefmap importeren en klik op OK.
4.Klik op Bladeren en klik vervolgens op de map Back-up van e-mail.
5.Klik op OK en klik op Volgende.
6.Klik op Alle mappen, klik op Volgende en klik ten slotte op Voltooien

Greetz

Laatst bewerkt:
Ok,ik hoop dat je er iets aan zult hebben.

Btw,ik heb even mijn post aangepast,de code tussen de haken is n.l. op elke PC weer anders ;)

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan