oulook mee op laten starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Kan ik Outlook (dus niet express) zo instellen dat ie opstart als ik mijn PC opstart? Maw. ik wil hem graag rechtsonderin de taakbalk laten meedraaien em waarschuwingen ontvangen bij binnenkomende mails.

Welke versie? Outlook2003 kan het zelf (wel een snelkoppeling in opstarten zetten) en voor 2000 heb je een programma zoals outlock nodig

ik heb outlook 2002. ik neem aan dat ik dan outlock nodig heb? kan ik dat ergens downloaden, of mag ik het kopen?

Waarom zou je weer een extra programma installeren?
Hiervoor kun je Windows Taakplanner ook prima gebruiken - zie bijlage. :)

Guus.

Laatst bewerkt:
Guus, jouw oplossing leek me het meest voor de hand te liggen en het makkelijkst, dus die heb ik gelijk geprobeerd. Helaas, bij het opnieuw opstarten gebeurde er helemaal niets. Ik moest outlook toch gewoon handmatig starten.
Ga dus toch de optie van Mario maar proberen.....

Geplaatst door Guus abc
Waarom zou je weer een extra programma installeren?
Hiervoor kun je Windows Taakplanner ook prima gebruiken - zie bijlage. :)

Guus.

Een extra programma is alleen om het rechts bij de klok een icoon te krijgen en verder niet in de taakbalk. Anders is het alleen een snelkoppeling in opstarten zetten

Geplaatst door m@rio
Een extra programma is alleen om het rechts bij de klok een icoon te krijgen en verder niet in de taakbalk.
Had de vraag niet helemaal goed gelezen. :o
Handig programmaatje trouwens. :)
Weet je toevallig ook of er zoiets voor Outlook Express bestaat? Het lijkt me wel makkelijk om die ook op die manier op te kunnen starten.

Guus.

Dat is er ook voor outlook expres...heb het ooit zelf gebruikt maar ben de naam kwijt van het programma

Geplaatst door m@rio
Dat is er ook voor outlook expres...heb het ooit zelf gebruikt maar ben de naam kwijt van het programma
Bedankt. Ik kan redelijk goed Google-en, dus als het nog bestaat vind ik het wel. :)

Guus.

je moet het programma outlock in opstarten zetten

Sleep de snelkoppeling in je startmenu naar de map Opstarten in het startmenu.

Of laat het programma opstarten vanuit het register:

Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Klik met je rechter muisknop in het rechter venster en kies Nieuw > Tekenreekswaarde.
Geef de waarde de naam van het programma, klik erop met je rechter muisknop en kies Wijzigen.
Vul bij Waardegegevens het volledige pad naar het .exe-bestand in en klik op OK.
Hierna is het in Msconfig in en uit te schakelen.
Zie ook bijlage.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Sleep de snelkoppeling in je startmenu naar de map Opstarten in het startmenu.

Of laat het programma opstarten vanuit het register:

Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Klik met je rechter muisknop in het rechter venster en kies Nieuw > Tekenreekswaarde.
Geef de waarde de naam van het programma, klik erop met je rechter muisknop en kies Wijzigen.
Vul bij Waardegegevens het volledige pad naar het .exe-bestand in en klik op OK.
Hierna is het in Msconfig in en uit te schakelen.
Zie ook bijlage.

Guus.

Het was voldoende om hem in opstarten te zetten. Nu werkt het perfect!. Thx all:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan