Out of Memory at line: 220

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snamfoh

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
:rolleyes:
Ik krijg sinds een paar dagen de volgende schermmelding bij het openen van IE 7:
'Out of memory at line: 220'. Ik heb nix aan mijn PC veranderd ook geen nieuwe programmma's geladen of zo.
Ik werk met windows XP en heb de Microsoft support website geraadpleegt ID: 126962die zegt dat ik mijn 'fysiek geheugen' moet verhogen.
Dat heb ik volgens de spelregels gedaan, de 32 bits waarde verhoogd naar respectievelijk 12288 en 1024, maar het probleem blijft zich herhalen elke keer als ik IE7 activeer of naar een andere website ga krijg ik die stomme melding.
Help mij, wat kan de oorzaak zijn?

ik denk dat de makkelijkste oplossing is Internet Explorer 8 installeren.

Ik had deze reactie al min of meer verwacht, maar IE 8 werkt op mijn PC niet goed.
Liever zou ik een andere oplossing voor dit probleem zien.
Het gekke is dat alleen IE 7 de schermmelding toont. Als ik bv via een Favoriet naar het internet ga krijg ik die melding niet!

je zou ook Internet explorer 7 kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Ook is er de optie om Firefox(alternatief op IE) te installeren.

Ik heb IE 7 opnieuw geinstalleerd, maar het euvel blijft bestaan.
(Met Firefox heb ik helaas niet zulke goeie ervaringen op mijn PC).
Maar ik heb iets geks ontdekt, ik krijg die melding alleen bij het openen van de 'Homepage' van mijn provider: UPC Live
Bij alle andere 'Homepages' niet, dus waarschijnlijk ligt het aan de homepage van UPC.
Ik ga ze eens aan de tand voelen of er bij hen iets misgegaan is.
Hartstikke bedankt voor het meedenken!

Bob Hofmans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan