out of range ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
heb juist een nieuwe videokaart gestoken en werkt goed gforce fx 5200 .

nu installeren we een spel en zetten in dat spel de resolutie te hoog !!

er komt dan out of range , je kan niets anders doen ( denk ik ) dan de pc terug opstarten.

als je dan naar dat spel gaat springt het terug op out of range voor je je instellingen terug goed kan zetten .

moet ik nu het spel terug verwijderen en terug installeren omdat in het geheugen van het spel de resolutie te hoog staat

mvg
johnny

soms kun je 3d setup uitvoeren voor een spel, maar als het inderdaad in het spel zelf fout zit, dan denk ik inderdaad dat je het spel moet verwijderen en opnieuw installeren om de goede resolutie te kiezen!

succes!
Herbert

heb het spel verwijderd en opnieuw geinstalleert ook de map in programma filles verwijderd , toch na het spel terug geinstalleert te hebben blijkt dat ie zijn instellingen ergens bewaard te hebben want hij start toch op in een te hoge resolutie en er komt dus out of range

ander spelletjes spelen wel dus het ligt echt wel aan dat ie ergens zijn instellingen bijhoud

ik moet toch niet formatteren om het spel terug in te stellen dat kan toch niet he

alvast bedankt
johnny

misschien moet je ook de verwijzingen in het register naar dat spel verwijderen.

Frans ,

waar vind ik die wijzigingen in het register

Zet de frequentie van je monitor eens een stukje lager. Probeer het eerst een met 60 hz. Configuratiescherm>instellingen>geavanceerd>beeldscherm.

oke ,

instellingen helpt niet hoor ,dus ik ga regcleaner proberen

groetjes johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan