Out Of Range

Status
Niet open voor verdere reacties.

Candles

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2010
Berichten
18
Hoi allemaal

Ik heb net het spel Harry Potter and the deathly hallows 2 geïnstalleerd dat deed me pc perfect ik wou hem gelijk starten maar kreeg tot me schrik een zwart scherm met een balkje Out of Range dus ik ben gelijk aan het zoeken geweest op het web over welke mogelijkheden om dit te veranderen zodat ik het spel wel kan spelen...ik zit dus op Windows 7 heb ook geprobeerd de resolutie te veranderen maar dit werkte ook niet het Beeldscherm is K17ANY/S, Resolutie is 1280 x 960 Schermstand is Liggend..

Heeft iemand enig idee hoe ik het spel wel kan spelen en wat moet ik veranderen??

alvast bedankt

Vanessa
 
Het spel start op een resolutie dat het scherm niet aan kan. Je zal dus in een config van het spel de resolutie moeten aanpassen.
 
Ok..en waar moet ik dan zijn ben al wezen kijken maar kan het niet vinden welk mapje ik moet hebben?.. in het spel zelf komen kan ik dus niet dus daarin veranderen lukt dus niet..dus er moet ergens dus een mapje zijn...maar welk mapje is dat dan? van de pc of van het spel??

alvast bedankt

Vanessa
 
Rechtsklik op de snelkoppeling, en kies voor Eigenschappen. Open het 1e tablad, en zet dit achter 'Doel':

+szx 1280 +szy 960

Dan krijg je dus
4f380faa82fff-Untitled.jpg
 
Ok ben al weer een stapje verder had nog geen snelkoppeling dus die heb ik maar even gemaakt gedaan wat je zegt maar liep tegen het volgende aan:

De map C:/Fraps, die is opgegeven in het vak Beginnen in, is ongeldig. Controleer of de map bestaat en of het pad juist is !

Ik vermoed dat ik dan naar het nederlands moet gaan kijken, aangezien ik op een nederlandse besturing zit, moet ik die fraps aanmaken? Of bestaat deze al?

btw..super dat je me wilt helpen hiermee

groetjes Vanessa
 
Nee... je moet niet naar het pad kijken, alleen de text die ik zei dat je moest toevoegen. Fraps is een ander programma die ik hier heb staan, was de 1e snelkoppeling die ik tegen kwam :)

Het moet dus zijn: schijf:\Program Files\Harry Potter.. iets in die richting.

Anders gezegt:

Open de installatie map van het spel, waarschijnlijk op C:\Program Files\Harry Potter .. Rechtsklik op de launcher van het spel, en kies voor 'Kopieeren naar'. Kies dan voor Bureaublad (Snelkoppeling maken). Doe dan mijn eerdere post.
 
Laatst bewerkt:
Helaas het mocht niet werken :( kwam ook op het idee om naar een ander te kijken en dat dan zo over te nemen, maar helaas dat werkte ook niet toen ik het gene erbij had gezet wat jij geschreven had kwam hij ook van dat hij het niet kende :( vind dit zo vreemd want het deel er voor doet het wel gewoon..
 
Kom maar even naar de HMD-Chat, probeer ik je wel even te helpen via Teamviewer (alleen als je er mee instemt)
 
Sorry dat het zo lang duurde met antwoorden, maar had even prive zaken te regelen, ik wil natuurlijk wel geholpen worden en als men mee kan kijken dan graag...
 
Helaas is mijn vraag nog niet opgelost :( sorry dat ik hier niet meer geweest was had het even druk met belangrijker zaken die mijn aandacht nodig hadden dus mocht men me nog steeds willen helpen dan zeer graag
 
Ik probeer vanavond rond 8u op de chat te zijn. Als jij daar ook bent, kan ik even via Teamviewer kijken.
 
Probleem is opgelost, uiteindelijk het spel gewoon via remote gestart, want via remote had ik wel beeld. Resolutie dus via het spel aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan