Out of The Offce Outlook 2007 werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
191
Hulp gezocht.

Mijn Out of The Office gaat niet aan op mijn windows XP PC met outlook 2007, ik krijg de volgende foutmelding:

402292704.jpg


Kan iemand mij helpen?

Dank Jeroen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo jeroen.

Ik las dit bij aanhef.
De Afwezigheidsassistent is alleen beschikbaar als u de service Microsoft Exchange Server in uw profiel hebt opgenomen.

Klik hier om alles te lezen.

En deze zag ik nog. Maar daar staat verder niets van een server bij vermeld.
klik hier

Dus het zal met de server te maken hebben en die ligt er wellicht uit.
 
Out Of Office werkt dus alleen in combinatie met een Exchange mailserver. Heb je die?
 
Ik dacht al dat het daarmee te maken had, maar onze netwerkbeheerder wist het niet, hij zei ga maar googlen....Dus....

Ok maar voor mijn begrip, MES is een programma dat op onze server draait? Van de 10 collega`s werkt out of the office namelijk wel gewoon, en we hebben allemaal hetzelfde email adress (extentie dan he). Dus mijn email adres moet geregistreerd worden of zo?
 
Als het bij jou niet werkt en bij je collegae wel dat zit er iets niet goed met of jouw instellingen/profiel of met Exchange Server.
Dat zal toch echt door jullie ICT beheerder moeten worden opgelost.

Ps zo'n opmerking van jullie netwerkbeheerder hoef je niet te pikken, hij wordt geacht te weten wat te doen, zijn probleem dus, niet het jouwe...

Tardis
 
Daar sluit ik me ook bij aan Tardis. Voorop lopen met een oplossing, mensen helpen, verantwoording enz enz. En verder vragen aan de man van ICT hoe nu verder. WE hebben de oplossing al aangedragen, laat hem dit maar lezen dan kan hij zich :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan