outllook express wel maar geen outlook office

Status
Niet open voor verdere reacties.

123jootje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Als mij gegevens voor mijn e-mail invoer kan ik prima ontvangen en verzenden in outlook-express echter wat voor soort office pakket ik installeer ik kan dan wel ontvangen maar niet verzenden. Na controle door mijn provider zijn aan die kant geen fouten gevonden. Dus zal er waarschijnlijk iets mis zijn met het office pakket maar wat???

Heb je outlook ook geactiveerd ?
open outlook >>>menu help >> product activeren.

Anders weet ik het ook niet :confused:

Voor de zekerheid, in MS Outlok naar Extra, Accounts, in het venster het e-mailaccount selecteren, dan klikken op Eigenschappen en in het vervolgvenster de gegevens controleren. Heb je een POP3-server maar ook een SMTP-server ingevuld? Verbinding gekozen/ingevuld? Op de maniet zoals aangegeven door je ISP?

Laatst bewerkt:
Voor de zekerheid, in MS Outlok naar Extra, Accounts, in het venster het e-mailaccount selecteren, dan klikken op Eigenschappen en in het vervolgvenster de gegevens controleren. Heb je een POP3-server maar ook een SMTP-server ingevuld? Verbinding gekozen/ingevuld? Op de maniet zoals aangegeven door je ISP?

Alles goed ingevuld. Met dezelfde gegevens werkt het ene e-mail programma wel en het andere niet

Heb je ingesteld dat een kopie van verzonden berichten in de map Verzonden items worden opgeslagen? Zo ja, komen ze daarin ook terecht?

Vindt er ook geen verzending plaats als je op de knop verzenden/ontvangen klikt? (Of die menu-optie onder Extra gebruikt).

Als dat niet werkt zou je een venster met Taken en Fouten moeten krijgen (of in de statusbalk rechtsonder de mededeling aanklikken). Op het tabblad fouten staat vermeld waarom de mail niet verzonden is.

Soms uitgebreid, soms slechts met een foutnummer. In elk geval is dat wat je nodig hebt om de fout te ontdekken.

Het zou zomaar kunnen zijn dat de adressen worden gecontroleerd op aanwezigheid in je adresboek bijvoorbeeld. Maar ook verbindingsfouten worden daar aangegeven. Denk aan een verkeerd wachtwoord bij je e-mail account.

En dan nog dit: als je 'direct verzenden' niet hebt aanstaan, en de niet verzonden berichten vervolgens in het Postvak Uit opent, moet je die berichten middels de knop 'verzenden' in de werkbalk sluiten dus niet via het kruisje of bestand-->sluiten. In het laatste geval beschouwt Outlook het als een gelezen mail en wordt het niet behandeld. Je kunt het dan wel opnieuw openen en verzenden.

oplossing??

Het probleem is verholpen. Alles had te maken met een verkeerd geinstalleerde xp en een rottig usb toetsenbord. Dan k aan alle meedenkers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan