Outloo 2013: verzonden berichten worden niet afgeleverd

• Onderwerp starter Onderwerp starter RonL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RonL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2015
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem en hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Ik gebruik Outlook 2013 en sinds enkele dagen worden mijn verzonden berichten niet meer afgeleverd.

De berichten komen keurig in de map met verzonden items te staan maar worden dus niet daadwerkelijk afgeleverd. Bij het doorlopen van de accountinstellingen komt aan het einde keurig het testbericht van Outlook in beeld met twee groene vinkjes bij het ontvangen en verzenden van berichten. Ook wordt de testmail gewoon afgeleverd in mijn Postvak in.

Ontvangen van berichten gaat goed, maar het afleveren van verzonden berichten dus niet.

Ik heb een tweede e-mailaccount in Outlook aangemaakt en daarbij worden verstuurde berichten wel afgeleverd.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen dat het bij mijn vaste account niet lukt om berichten af te leveren ondanks dat het testbericht aangeeft dat het wel goed is?

Wanneer er meer info gewenst is, verneem ik dat uiteraard graag.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alvast dank voor de moeite.
Vriendelijke groet Ron

Welkom bij helpmij.nl

Zijn in beide accounts de uitgaande poorten smtp hetzelfde.
een type fout is zo gemaakt.
welke internetaanbieder gebruik je.

nee deze poorten zijn niet hetzelfde.

de internet aanbieder is KPN met een planet account. De account die het nu niet goed doet verloopt via mijnhostingpartner.nl

die van de planet account doet het prima en die van mijnhostingpartner dus niet meer.

de accountgegevens zijn exact ingevoerd zoals deze door mijnhostingpartner zijn voorgeschreven (zij geven ook aan dat dit correct is).
het vreemde is dat de afgelopen twee jaar het ook gewoon prima gefunctioneerd heeft en sinds enkele dagen dus niet meer........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan