OUTLOOK==> 12 smart phones synchroniseren met gemeenschappelijke map contacs

Status
Niet open voor verdere reacties.

ITGeoffrey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2011
Hallo iedereen,

Wij zijn momenteel bezig met onze IT infrastructuur te upgraden en hierbij zijn we nog opzoek naar een oplossing voor volgend probleem:

Wij werken in totaal met 83 mensen waarbij iedereen een werk-GSM heeft. Onder deze 83 mensen zijn er 12 leidinggevenden die constant alle nieuwe nummers nodig hebben van onze mensen. Momenteel doen wij dit door middel van lijsten af te drukken uit OUTLOOK 2010 "contactpersonen". Dit is nogal omslachtig omdat wij wekelijks veranderingen hebben in die telefoonnummers.

Aangezien wij in OUTLOOK 2010 "contactpersonen" volledig in orde hebben voor al onze werknemers zouden wij graag willen dat we deze map "contactpersonen" zouden kunnen laten synchroniseren met al de smart phones van de leidinggevenden.

Als leek zou ik dan denken ==> Ik deel mijn contactpersonen via het netwerk met mijn collega's en die zouden dan moeten kunnen synchroniseren, vanuit hun account op hun GSM. Probleem is dat als je contactpersonen deelt in outlook, dit bij andere mensen als SUBMAP verschijnt onder CONTACTPERSONEN en die smart phones synchroniseren enkel met de hoofdmap CONTACTPERSONEN blijkbaar.

Is dit op één of andere manier mogelijk?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden en hopelijk oplossingen.

Groeten,
Geoffrey

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan