Outlook 2 accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

coentje000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2008
Alweer een tijdje geleden heb ik omdat mijn vrouw de mogelijkheden van email ook wat meer wilde gaan benutten, voor haar een eigen e-mailaccount gemaakt in outlook express. Vervolgens heb ik voor haar ook een identiteit aangemaakt.
Ik krijg deze beide echter niet gelinkt aan elkaar. Als zij met haar identiteit outlook opent, stroomt alle post, inclusief die van mij bij haar in het postvak binnen.Andersom gebeurt hetzelfde. Ik heb me suf gelezen in de help onderwerpen van outlook maar ik ben er niet uitgekomen. Ons OS is XP. We hebben geen aparte gebruikers aangemaakt. Iedereen logt met dezelfde gebruikersnaam in.Is het mogelijk dat we ieder onze eigen post binnenkrijgen via het eigen account?

Laatst bewerkt door een moderator:
Groepen en regels

Hi,
in outlook 2003 kun je onder Extra->opties een beetje met groepen stoeien en aangeven of ze meegenomen moeten worden bij het verzenden/ontvangen.

Ook onder Extra heb je een item Regels en waarschuwingen. Daarmee heb je de mogelijkheid om berichten die aan bepaalde voorwaarden voldoen naar een aparte map te verplaatsen.

Let wel: dit betreft ouitlook 2003. Voor andere versies zal iets soortgelijks gelden

Oorspronkelijke bericht weer terug gezet en gezien je deze weg had gehaald kan de topic wel dicht.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan