Outlook 2000 knop accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grimb

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Hi

Ik zag dat je in Outlook 2003, als je meerdere accounts hebt aangemaakt, een handige keuzeknop in de werkbalk kan krijgen waarmee je kiest vanaf welk account je mail stuurt.
Ik kan, ook na googlen, niet vinden of en hoe dat mogelijk is in Outlook 2000, de versie die ik heb :(
Wat ik ontdekt heb is een knop die een snelkoppeling maakt naar het accountsventer (waar je accounts instelt) maar dat is niet de bedoeling.

Weet iemand of wat ik wil mogelijk is en zo ja hoe?

thx, G.

Hi

Ik zag dat je in Outlook 2003, als je meerdere accounts hebt aangemaakt, een handige keuzeknop in de werkbalk kan krijgen waarmee je kiest vanaf welk account je mail stuurt.
Ik kan, ook na googlen, niet vinden of en hoe dat mogelijk is in Outlook 2000, de versie die ik heb :(
Wat ik ontdekt heb is een knop die een snelkoppeling maakt naar het accountsventer (waar je accounts instelt) maar dat is niet de bedoeling.

Weet iemand of wat ik wil mogelijk is en zo ja hoe?

thx, G.

In het venster 'new mail', kun je kiezen (bovenin) voor het menu 'view', klik hierop en dan 'From field'. Hier kun je het account selecteren vanuit welke mailbox je wilt mailen. Let wel dat je hier wel rechten voor moet hebben anders krijg je een melding dat je niet namens die persoon/mailbox mag mailen.

Succes!

thx void

voor je reactie maar ik kan in genoemd scherm geen beeld (view) vinden (misschien kijk ik niet goed)
wel vind ik daar emailbericht faxbericht posten naar deze map afspraak vergaderverzoek enz formulier kiezen en bestand met persoonlijke mappen. Dat lijkt me het goede scherm toch?

grt i.

thx void

voor je reactie maar ik kan in genoemd scherm geen beeld (view) vinden (misschien kijk ik niet goed)
wel vind ik daar emailbericht faxbericht posten naar deze map afspraak vergaderverzoek enz formulier kiezen en bestand met persoonlijke mappen. Dat lijkt me het goede scherm toch?

grt i.

Sorry als ik onduidelijk ben geweest. Je moet eerst een nieuwe mail opstellen, als je klaar bent om te verzenden ga je in dát scherm naar beeld > van veld (of view > from field). Dát kun je invullen en het zal werken (mits je dus de juiste rechten hebt)

succes en ik hoor graag of het gelukt is!

hi void

Heb ik een andere versie? (2000) of zo. Ik zie onder beeld van een nieuwe mail:

vorige
volgende
berichtkop
veld bcc
opties
werkbalken

en bij al deze keuzemogelijkheden had ik natuurlijk al bij je vorige post gekeken maar daar staat echt niets wat op veld van lijkt...

grt I.

of zie ik wat over het hoofd?

hi void

Heb ik een andere versie? (2000) of zo. Ik zie onder beeld van een nieuwe mail:

vorige
volgende
berichtkop
veld bcc
opties
werkbalken

en bij al deze keuzemogelijkheden had ik natuurlijk al bij je vorige post gekeken maar daar staat echt niets wat op veld van lijkt...

grt I.

of zie ik wat over het hoofd?

Heb je in je menutje onderaan een 2-tal pijltjes naar beneden? Zo ja, klik hierop en je ziet meer van het menu. Zo niet, wil je dan een screenshot van dat schermpje met menu maken?

hi Void

zoals je ziet geen pijltjes naar beneden...

zie bijlage

grt i.

Bijlagen

• outlook2000detail.PNG
    outlook2000detail.PNG
    16,6 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Hi Void

dank voor je geduld ik zie onder opties iets wat lijkt op wat we moeten hebben!!! Ik ga het later testen en zal m dan evt als opgelost posten.

grt i.

Hi Void

dank voor je geduld ik zie onder opties iets wat lijkt op wat we moeten hebben!!! Ik ga het later testen en zal m dan evt als opgelost posten.

grt i.

Hey,

Als het niet lukt (=niet werkt) is het een rechten-probleem. Kijk dan dus na of jij 'send on behalf' of 'send as' rechten hebt in de mailbox namens welke je wilt mailen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan