Outlook 2000 laat het statusscherm niet zien bij mailchecking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulushier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2003
Normaal komt er bij Outlook 2000 een scherm naar voren die laat zien wat de status is van het mailchecken.
Er zit een vinkje (optie) om het niet meer te laten zien, waardoor je alleen nog maar rechtsonderin je Outlookscherm een (te) korte status ziet. :confused:

Laat ik nou net dat ding per ongeluk aanklikken, en geen optie vinden het weer ongedaan te maken! :8-0: Wie o wie heeft de oplossing? Misschien een waarde in het register maar ook daar heb ik niets kunnen vinden.

Alvast bedankt! :thumb:

Greetz MiEN

Kijk eens in Outlook bij extra-aanpassen en zet daar het vinkje om.

Uhuh

'Het' vinkje? Het zijn er een stuk of handjevol. Daartussen kan ik de juiste bovendien niet vinden.. :(

Volledige menu's weergeven zou het moeten zijn.

Mvg

Sorry maar je hebt de vraag niet goed begrepen. Het gaat niet om het volledig zien van de pulldownmenu's maar

dat ik gewoon geen scherm meer naar voren zie komen zodra ik op 'send and receive e-mail' druk... waarop moet staan 'verzenden van bericht 1 van 10' met de voortgang ervan ..enzo

Met jouw oplossing gaat het dus tot nu toe niet.

Laatst bewerkt:
Probeer eens op dezelfde plek; gebruikersgegevens opnieuw instellen.

Mvg

Zodra je rechtsonder het statusbericht ziet, zie je daar helemaal rechts een geel driehoekje. Zet hier je cursor op, rechter muisknop 1 x klikken. Nu verschijnt de mogelijkheid te kiezen voor 'details', kies daarvoor. In het venster dat nu naar voren komt kun je 'altijd verbergen' weer uitvinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan