Outlook 2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter heru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

heru

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2002
Tot enkele dagen geleden werd Outlook gestart in Postvak IN uit de Persoonlijke Mappen.
Nu start hij op in Postvak IN van Outlook Vandaag (Mappen Archiveren).
Moet terug naar Persoonlijke Mappe, maar weet niet hoe? Heb al van alles geprobeerd. Hierin staan alle gegevens.

Hartelijk dank voor de oplossing.

Rechtsonder heb je een knop om Outlook aan te passen, hier kan je opgeven direct naar de mailmappen te gaan.

Beste Caveman,

In deze Outlook 2000 staat rechtsonder niets, dus helaas ook geen knop.
Heb al van alles geprobeerd, als Extra > Opties: rechter klik op de balk met de geopende map > eigenschappen, maar ook niets.
Ik weet niet precies meer wanneer ik Office geupdate heb, maar heb het vermoeden??? dat het daar mee te maken heeft.
Gaf na het openen ineens een andere map, terwijl daarvoor voor het sluiten of tijdens het sluiten bij mijn weten niets aangepast is.
We krijgen normaal mail binnen, alleen komt het in de map van Outlook vandaag binnen (Postvak IN), zodat we eerst de map Persoonlijk moeten open en daarna verplaatsen naar de map Postvak IN hiervan. Erg omslachtig allemaal.

Hi,

moet alles binnenkomen op Postvak in onder je postbus
of onder je Postvak in onderje Persoonlijke mappen?

Heb je nederlands,
Ga naar Extra>Services
Zie je daar een tabblad Bezorging,zo niet
op het tabblad services zie je in het witte kader ms exchange server>dubbelklikken hierop>kom je in eigenschappen van ms exchange >dan staat op een van die tabbladen daar>Bezorging

Daar selecteer je bezorging op je pers. mappen of iets anders.
Laat weten of het is gelukt

grtz

Beste Raphano,

Hartelijk dank voor je reactie.

Heb Office 2000, Nederlands

Alles staat onder Persoonlijke Mappen, dus moet de mail ook binnenkomen in Postvak IN van deze map.

Het probleem zit'm vlgs mij in het feit dat Outlook opent in Outlook Vandaag en niet zoals voorheen in Persoonlijke Mappen.
Op een of andere manier is dat gewijzigd, ik weet niet hoe, maar kan en/of weet niet hoe weer terug. naar opstarten in Persoonlijke Mappen.

Aanvulling op het probleem:

In OPTIES > tapblad OVERIGE > GEAVANCEERDE OPTIES kan het opstarten ingesteld worden.
Hierin zit de map OUTLOOK VANDAAG met de daarbij behorende mappen, o.a. POSTVAK IN, welke aangezet is. Stel ik een andere map in, dan start Outlook daarin. Dus dit werkt wel.

Wat er NIET in zit en waar het om gaat is de map PERSOONLIJKE MAPPEN met de bijbehorende mappen.

Mijn vraag is nu: hoe krijg ik de map PERSOONLUJKE MAPPEN onder OPTIES > tap OVERIGE > GEAVANCEERDE OPTIES, zodat ik kan instellen op POSTVAK IN in PERSOONLIJKE MAPPEN, zodat Outlook daarin op start??????

Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost, ook niet via andere kanalen. Zie ook ook voorgaande aanvulling.
Op een of andere manier heb ik iets aangeklikt in Outlook wat niet had gemoeten, mijn linker vinger klikt nogal snel.
Weet alleen niet wat en kan het daarom ook niet terug zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan