Outlook 2003: 1 verzonden bericht bijft "hangen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cactus77

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Goede morgen,

Ik heb gister een mailing verstuurd. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van functie 'Afdrukken samenvoegen' in Word.
Na een paar honderd mailtjes blijft er ineens 1 berichtje "hangen". Hierop heb ik mijn Postvak UIT helemaal leeg gegooid, maar er blijft er nog steeds 1 "hangen".
Ik zie dat ie bezig is met een mail (bericht 1 van 1 wordt verzonden), maar er staat niks meer in Postvak UIT. Vervolgens komt de foutmelding terug dat Outlook het contact met de uitgaande server kwijt is.
Ik heb Ziggo gebeld en alle instellingen doorgenomen. Deze stonden goed (had niet anders verwacht), dus daar ligt het ook niet aan.

Iemand enig idee wat ik er aan kan doen om dat hangende mailtje te verwijderen?

Alvast bedankt.

Ik heb nog maar een keer gebeld met Ziggo en ik heb, waarschijnlijk, de oplossing.
Als consument heb je een quotum van 650 mailtjes per 24 uur. Vanavond rond 19.00 uur kan ik dus waarschijnlijk weer mailen en zal in ieder geval dat ene mailtje dat nu hangt verzonden gaan worden (althans, dat hoop ik).
De volgende keer gebruik ik toch maar een andere methode om mijn mailing te verzenden......

Terwijl ik dit schrijf zit ik te bedenken dat er gisterochtend natuurlijk ook wat mailtjes zijn verzonden. Dat is meer dan 24 uur geleden. Dus zou er weer ruimte moeten zijn om in ieder geval dat ene hangende mailtje te kunnen verzenden..... hhmm.....

Dat hangende mailtje kan je verwijderen wanneer je geen internet verbinding hebt.
Dus even de kabel loskoppelen of de modem uitzetten.

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je snelle reactie.
Waar zou ik die dan kunnen verwijderen? Hij staat niet meer in mijn Postvak UIT.

Nou Cactus als het bericht daar niet meer staat is het waarschijnlijk toch verzonden .
Kijk daar eens.(bij verzonden dan)

Dat is juist het probleem. Hij staat niet in Postvak UIT en niet bij Verzonden items...... Waar zou ik hem dus wel kunnen vinden?

Nee hoor, Ziggo gooit je gewoon van de lijn. Heb je nog wel internet?

je bent nu voor 24 uur uitgesloten, maar pas op; je wordt niet automatisch weer aangesloten. Moet je weer de helpdesk voor bellen.

Mocht het nog een keer gebeuren dan zet Ziggo je 4-7 dagen buiten de deur. Heb er helaas ook last van gehad door een virus.

Ron

OK dat had ik verkeerd begrepen, sorry.
Dan zal inderdaad de server ermee bezig zijn, alleen wil het ook wel eens voorkomen dat ze daarmee bezig zijn(onderhoud)
Tja Ziggo zal dat ook niet kunnen zeggen, neem ik aan.
Anders toch maar even afwachten.

Ok Haaren je bedoelt dus voor SPAM ?

Laatst bewerkt:
@Haaren101. Ja ik heb nog wel internet (gelukkig). Maar ik moet dus zelf vanavond bellen dat ik weer uit wil kunnen mailen? Goed dat ik het weet. En die 2de waarschuwing is ook erg goed. Dat wist ik helemaal niet. Ik wilde vanavond nog een keer 650 mailtjes versturen..... Misschien toch maar even opslitsen in 2 blokken en verdelen over een paar dagen.
@ Pederoco. Ik denk dat afwachten het beste is ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan