outlook 2003: adresboek OE importeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Ik ga Outlook2003 gebruiken. Als ik kies om het adresboek van OE te importeren zegt ie dat er geen items om te importeren zijn.

Ik heb ik OE het adresboek onderverdeeld in mappen. Zie de bijlage. In de "hoofdmap" zit dus niets. Zou dat de reden zijn?

En hoe kan ik deze onderverdeling wel overzetten? Ik voel er niet zo veel voor om eerst alles uit die mapjes te halen en later alles weer te moeten uitsplitsen, zijn nogal wat emailadressen!

Haal er eens eentje uit het mapje om te kijken of Outlook hem dan wel pakt.

En kun je niet de gegevens in Outlook Express eerst exporteren naar een bestand en dat bestand vanuit Outlook importeren?

Ik heb er even 3 uitgehaald.
Adresboek geexporteerd naar csv bestand.
Dan in Outlook importeren.

In de bijlage zie je het resultaat: hij heeft inderdaad slechts die 3 gepakt. Maar wat nog minder is, is dat ie alledrie redelijk vervormd heeft ingevoerd, bovendien zijn aan die "vreemde" namen ook niet het emailadres of andere gegevens gekoppeld.
Dus dat schiet niet op....

edit:
ik heb alsnog de eerdere manier geprobeerd, gewoon importeren in Outlook. En ja! nu heeft ie die 3 keurig ingevoerd.
Dus da's inderdaad de manier.

Maar nu wordt het lastig: ik zou dus alle contactpersonen over moeten zetten naar de hoofdmap en dan kan ik ze importeren in Outlook.
Hoe kan ik ze dan in Outlook weer ordenen?

Laatst bewerkt:
Na lang zoeken gevonden:
ik heb elk mapje één voor één via de eerder beschreven manier geimporteerd. Dan heb ik aan elke contactpersoon een Categorie gehangen. Daarop zijn ze nu gegroepeerd in mijn adresboek.

Niet'" even" te doen dus, maar werkt goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan