Ok, ik had je bericht al eerder gelezen & al een beetje opgezocht, maar was je even kwijt:
Ik gebruik zelf dus ook nog steeds Outlook 2003 (& 2007) & ik kan maar enkele oorzaken bedenken waarom het je niet lukt.
Eerste is heel simpel dat de afbeelding die je wil versturen simpelweg te groot is. Doorgaans word er een standaardformaat maximum van 10 MB gehanteerd door de ISP's, voor de hele e-mail, inclusief het adres aan wie je het verzend.
Nu zijn de foto's die de huidige digitale camera's maken vaak wel een heel stuk groter, zelfs in een gecomprimeerd formaat zoals .JPG (ook afhankelijk van de ingestelde resolutie).
In je berichten is daar echter niets over terug te vinden.
Ander probleem is mogelijk je Anti-Virus, die de inhoud blokkeert.
Wat je nog kan proberen is om het kader wat je wel krijgt, d.m.v. slepen te vergroten, & dan te kijken of het wel zichtbaar word.
Ik doe het als volgt: Invoegen, Afbeelding.., Bladeren, & in het dialoogvenster geef ik dan bij Uitlijning de standaard Basislijn of Niet ingesteld (die voor het geval ik aanneem dat de ontvanger een andere instelling heeft om de e-mail te lezen) & bij Afstand zowel Horizontaal als Verticaal 10 (in pixels). Randdikte (kader)gebruik ik niet.
Ik kan ook verder in Outlook 2003 niets vinden waarmee je zowel onder HTML als RTF iets kan instellen dat het verzenden van afbeeldingen uitschakelt.
Wat je anders nog kan proberen is de installatie-CD/DvD erbij pakken, & in Outlook via Help, Analyse en herstel.., je Outlook repareren. Als echt niets anders helpt...