Outlook 2003 Agenda probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepsiman

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hallo,

Na het werken met Outlook 2003, wilde ik een 2de agenda erbij maken. Dit lukte en wilde ik voor altijd dat de beide agenda's te zien zijn.
Helaas na het afsluiten en het opnieuw opstarten van Outlook 2003, zag ik er maar weer 1 van de 2 agenda's.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik na het opstarten van Outlook 2003 altijd de beide agenda's te zien krijg?

groeten

@manamana

Bedankt voor u snelle reactie.
De eerste link heb ik al eerder bekeken maar helaas zonder resultaat.
De tweede link helaas ook zonder enige resultaat.

Het lijkt een bug in Outlook2003, want in Outlook2007 werkt het wel. Of er ook een workaround is om het toch voor elkaar te krijgen weet ik niet. Googelen leverde (bij mij dan toch) geen oplossing op.

Tijs.

Probleem nog steeds niet opgelost.

Misschien iemand anders een oplossing?

Zie mijn vorige posting dat het hoogstwaarschijnlijk helemaal niet mogelijk is in Outlook 2003. Ik voeg daar aan toe dat ik het getest heb met een volledig bijgewerkte Office 2003 Professional, en ik kreeg het (ook) niet voor elkaar. Het zal dus gewoon niet in Outlook 2003 zitten.

Tijs.

@dnties
Dit is een opdracht die ik moet uitvoeren, en daar wordt het duidelijk na gevraagd.
Dus dan ga ik er vanuit dat het ook mogelijk is.

Weet je echt zeker dat de opdracht zegt dat na een nieuwe start van Outlook beide agenda's getoond moeten zijn zónder acties van jouw kant? En dat het specifiek Outlook 2003 moet zijn waar je dit voor elkaar moet krijgen [zoals gemeld werkt het vanaf Outlook 2007 wel].
Zelfs met agenda's die door anderen gedeeld worden (in een MS Exchange omgeving) overleven de vinkjes geen herstart van Outlook 2003 (zojuist nog even voor je getest).

Tijs.

Ik geef het op dat er een oplossing zou zijn.

Tijs.

Ik sluit me bij Tijs aan: het kan ècht niet. Misschien dat je het kan programmeren, maar in 2003 is het nu eenmaal niet mogelijk. @Tijs: het is dus geen bug, maar het zit niet in het pakket. Kun je dan natuurlijk geen bug noemen :)

[...]@Tijs: het is dus geen bug, maar het zit niet in het pakket. Kun je dan natuurlijk geen bug noemen :)

@OctaFish: Laten we het dan een feature noemen die niet in Outlook 2003 maar wel in Outlook 2007 (en hoger) beschikbaar is. :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan