Outlook 2003 - beveiligingswaarschuwing extern programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeeEmBee

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Hallo Allemaal,

Wij werken met Outlook 2003 via Terminal Services. Daarnaast AccountView als administratief pakket.
Vanuit AccountView kunnen er geautomatiseerd rapportjes maar ook digitale facturen verstuurd worden. Echter iedere keer verschijnt er dan de waarschuwing "een extern programma probeert gegevens te verzenden; had u dit verwacht etc etc"

Op momenten dat je achter de pc zit is dit niet erg, maar rapportjes die 'snachts worden gegenereerd worden dus niet verzonden omdat er niemand achter de pc zit om op "ok" te klikken.

Weet iemand hier en oplossing voor??

Bij voorbaat hartelijk dank!!

Er zijn slechts een paar mogelijke oplossingen. Google eens, ik weet dat iemand er een tooltje voor heeft gemaakt. Heb nu even geen tijd om het op te sporen.

Alternatief is om met iets als autoit te gaan werken. Je kunt dan de muisklik door de computer laten uitvoeren, ook 's nachts.

Beste Roger,

Dank voor je reactie!

Ik had al uitgebreid gegoogled, maar kon niet direct een tool vinden. Ik hou me dus warm aanbevolen voor aanwijzingen.

Wat bedoel je precies met "autoit".

groet,
Mart

@RogerS: Een vergelijkbare vraag is inderdaad al voorbij gekomen, en jij had daar ook gereageerd (en ik ook).

@topic-starter: Programma dat veel gebruikt wordt voor wat jij nodig lijkt te hebben is clickyes

Succes,

Tijs.

Tijs,

bedankt !!

Behalve op google had ik ook de zoekfunctie op helpmij gebruikt, maar geen zinnig antwoord kunnen vinden......excuus, zal wel aan mij liggen.

Groet,
Mart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan