Outlook 2003 blokkeert bij openen postvak in

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsvds

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
880
Beste forumleden

Allereerst vermeld ik wat ik reeds gedaan heb :
-office online update
-toepassingsherstel (maar deze blokkeerde telkens op mijn pc)


Ik heb geen problemen wanneer ik outlook opstart. Deze beginnen pas na het verzenden en ontvangen. Dan druk ik op postvak in op dat moment blokkeert outlook en mijn pc. Dan ben ik uiteindelijk genoodzaakt om mijn pc opnieuw optestarten. Vroeger wachtte ik nog even of het oultook proces nog reageerde na een tijd. Dat lukt ook niet.

Mvg
Niels
 
Na een vastloper: Ctrl-alt-delete / taakbeheer / de niet werkende taak beindigen.

Kijk eens in de logboeken van windows. Krijg je daar een foutmelding rond de tijd van vastlopen?
Start, uitvoeren, %SystemRoot%\system32\eventvwr.msc /s
Kijk bij toepassingen of bij systeem.
 
Beste Paul-RT

Alvast hartelijk bedankt voor je zeer snelle reactie. Ik ben gaan kijken maar op het eerste zicht staat er geen foutmelding genoteerd dat met outlook te maken heeft. Ik had nl vandaag nog het probleem.(maar voor vandaag staan er enkel informatiemeldingen in het logboek toepassingen). Er stond wel een foutmelding bij het logboek systeem nl dit stond er :
De server {73E709EA-5D93-4B2E-BBB0-99B7938DA9E4} heeft zich binnen de vereiste termijn niet bij DCOM geregistreerd.
bron: DCOM Dat was om 16:56:47

Mvg
Niels
 
Probleem is opgelost. Volgens de persoon die het opgelost heeft had mijn probleem te maken dat ik teveel beveiligingsprogramma's had die telkens de hoogste prioriteit wilden hebben. Dat was de reden na de verwijdering ervan werkt alles perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan