outlook 2003 en exchange ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Serverdude

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
ik heb Outlook 2003 , en sinds de update naar Office SP2 kan ik geen exchange account meer toevoegen, ik krijg gewoon hetzelfde keuzevenster opnieuw ... verwijderen van office SP2 kan dus niet meer zonder het zooitje opnieuw eraf te flikkeren ... iemand al eens ervaring met dit probleem gehad ... ik heb nog een aantal mensen met het probleem, maar die heb ik met een totale cleanup en latere update naar outlook SP2 kunnen helpen.
dit is op mijn laptop echter geen oplossing meer ... en ik wil het probleem weg ipv errond te werken ... toestel is al eens opnieuw geinstalleerd

Office al proberen te herstellen (mbv de CD)?

En wat bedoel je precies met "ik krijg het venster opnieuw"?

herstel, verwijderen - herinstalleren ... allemaal geprobeerd

kies accounts (via het mail-pictogram in het configuratiescherm) dan krijg je 4 keuzes, een nieuwe account maken, de bestaande accounts weergeven of aanpassen ... en dan 2 over adreslijsten ... ik kies dus nieuwe account maken - ik klik op volgende- je krijgt de keuze exchange, pop3 imap etc ... ik kies exchange ... klik op volgende en ik krijg gewoon het eerste venster opnieuw :s
ik heb nu outlook 2007 van mijn action pack geinstalleerd ... en ga eens kijken wat die doet ...

update

Outlook 2007 doet het dus wel ... ik krijg er geen kop aan ... ik kan toch moeilijk heel die school een Outlook 2007 licentie laten aankopen voor een honderdtal pc's ?
want daar is het probleem net hetzelfde (nee die heb ik niet geinstalleerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan