Outlook 2003. Windows XP Pro SP2. Outlook wordt gebruikt in een Citrix-omgeving. Dus remote.
Wanneer een collega Outlook opstart krijgt ze de melding: Identity Switch Cancelled in beeld. Ze kan dan op OK klikken waarnaar Outlook prima functioneerd.
Een speurtocht op internet brengt de volgende oplossingen:
Aanpassing in het register maken (wanneer dit niet goed zou staan)
HKCU\Identities\<Account ID>\USER ID. (Account ID en User ID moet hetzelfde zijn).
In het register zijn deze waarden exact hetzelfde.
Dan kon je nog proberen de USER ID waarde te verwijderen en deze opnieuw toe te voegen. Ook dit heb gedaan, helaas zonder resultaat.
Opvallend is het volgende: outlook zou in het geheel geen identities gebruiken, dit blijkt vast te hangen aan outlook express. (Outlook Express is wel geinstalleerd, maar volledig gedisabled).
Heeft iemand enig idee hoe ik deze melding kan laten verdwijnen?
vast bedankt!
Wanneer een collega Outlook opstart krijgt ze de melding: Identity Switch Cancelled in beeld. Ze kan dan op OK klikken waarnaar Outlook prima functioneerd.
Een speurtocht op internet brengt de volgende oplossingen:
Aanpassing in het register maken (wanneer dit niet goed zou staan)
HKCU\Identities\<Account ID>\USER ID. (Account ID en User ID moet hetzelfde zijn).
In het register zijn deze waarden exact hetzelfde.
Dan kon je nog proberen de USER ID waarde te verwijderen en deze opnieuw toe te voegen. Ook dit heb gedaan, helaas zonder resultaat.
Opvallend is het volgende: outlook zou in het geheel geen identities gebruiken, dit blijkt vast te hangen aan outlook express. (Outlook Express is wel geinstalleerd, maar volledig gedisabled).
Heeft iemand enig idee hoe ik deze melding kan laten verdwijnen?
vast bedankt!