Outlook 2003, kan geen e-mail accounts toevoegen of verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolanru

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2007
Ik heb nieuwe e-mail adressen die ik wil toevoegen aan outlook 2003, maar ik kan ze niet meer toevoegen of verwijderen.
Als foutmelding krijg ik dat er een probleem is het het register of de installatie.
Ik heb Outlook al opnieuw geprobeerd te installeren, maar de foutmelding blijft.

Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat bij het verwijderen en het opnieuw installeren alle gegevens gewoon bewaard zijn gebleven...

Wie kan mij helpen???:o

Ik heb er geen foutregel bij staan helaas.
Dat is ook een van de redenen waarom ik er helemaal niet mee uit de voeten kan...:o

Outlook 2003, ik kan geen e-mail accounts meer toevoegen of verwijderen

Je vraag is verkeerd, moeten geen accounts zijn maar contactpersonen, toch?
Dat je gegevens bewaard blijven is normaal, die worden nl ergens anders bewaard en weer opgehaald.
Maar probeer eens in de veilige modus van je Windows (Vista of XP?) verwijderen en weer installeren

Laatst bewerkt:
Ik bedoel wel degelijk accounts.
Ik wil een oud email-acount verwijderen en een nieuwe toevoegen.
Dat van die veilige modus ga ik maar eens proberen, wie weet...:o

Outlook 2003, ik kan geen e-mail accounts meer toevoegen of verwijderen

Maar e-mailadressen heb je toch in je originele vraag aangegeven of heb ik het nou mis?

Dat klopt.
Het is me nog steeds niet gelukt. Hij blijft aangeven dat er iets mis is. Ondanks het opnieuw installeren van Outlook...:o

Ik kan nu ook geen mail meer verzenden of binnenhalen.
'De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan start Outlook opnieuw'.

Daar ben ik lekker mee...

Trouwens, als ik de bij het opstarten van de computer inlog als een ander, dan kan ik wel gewoon alle functies gebruiken van Outlook...

Hier baal ik van!!!:o

Voor de duidelijkheid: als er op een pc meerdere inlog-namen zijn, dan gebruiken die wel steeds hetzelfde programma, maar hebben elk hun eigen omgeving.

Dus: Jantje en Pietje hebben allebei een kamer die uitkijkt op de tuin. Het is dezelfde tuin. Maar het raam van Jantje staat iets meer naar rechts dan dat van Pietje. En als Pietje een plakplaatje op zijn raam wrijft, dan ziet Pietje dat wel, maar Jantje vanuit zijn eigen kamer niet.

Jantje en Pietje kunnen elk in hun kamer het raam, en dus het uitzicht veranderen. Maar de tuin blijft hetzelfde.

Nu naar jouw probleem. Ik stel me zo voor dat je geprobeerd hebt je account te veranderen, een nieuwe toe te voegen of een bestaande te wijzigen, en daar iets fout hebt gedaan. Wat? Dat kan heel veel zijn, de mogelijkheden zijn talloos.

Je hebt iets in de instellingen veranderd, waardoor het programma geen verbinding meer kan maken met het internet.
Je hebt, bij wijze van spreken, toen je het kozijn zwart wilde verven het raam geverfd, en nu zie je de tuin niet meer.

Opnieuw installeren van Outlook helpt niet, want Outlook onthoudt je instellingen. Die moet je opnieuw instellen.
Kijk op de andere account naar alle instellingen (op alle tabbladen), schrijf die even op, en voer die bij jouw account in.
Alsof je de zwarte verf eraf krabt.

Of, als je helemaal niet meer in Outlook komt, dan moet de adminstrator jouw profiel verwijderen en een nieuw aanmaken (dan ben je wel alles kwijt hoor!). Je komt nog wel in Outlook als je (eventueel na het beantwoorden van foutboodschappen) het programma voor je neus krijgt en de menubalk kan gebruiken.

Er zijn ook nog wel opties via registeraanpassingen, maar dat gaat hier te ver, als je dat fout doet werkt er helemaal niets meer.

Begin met de instellingen.

Ik kan nu ook geen mail meer verzenden of binnenhalen.
'De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan start Outlook opnieuw'.

Daar ben ik lekker mee...

Trouwens, als ik de bij het opstarten van de computer inlog als een ander, dan kan ik wel gewoon alle functies gebruiken van Outlook...

Hier baal ik van!!!:o

Dus hoe meer je Outlook gebruikt hoe meer foutmeldingen??? Laat je virusscanner eens draaien.....

Snif

het lukt me nog steeds niet om de boel aan de praat te krijgen
heeft iemand anders nog suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan