outlook 2003 loopt van bij verzende / ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

r1talin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
Hallo,

Al een tijdje heb ik een probleem met mijn outlook, bij het verzenden en ontvangen loopt mijn outlook vast.

Mogelijke oorzaak:
Ik heb een nachtlang met send/receive aanlaten staan vanwege een grote mailbox (100.000 berichten) die ik leeg wou hebben. echter was hij op 1 nacht nog niet verder gekomen dan 10.000 berichten en heb hem dus gecancelled en me inbox leeg gemaakt verder.
sinds dien is het probleem zich gaan voordoen, terwijl de inbox nu leeg is (andere mappen zitten nog zo'n 6000 - 8000 berichten in die belangrijk zijn.

Wat heb ik al gedaan:
Outlook reinstall en pst terug geplaatst (pst is 1.02gb trouwens)
Ik heb zo'n soort defragmentatie gedaan van mijn pst (ben even de officiële naam kwijt)
ik heb het account (met de vele mails) verwijderd.
ik heb msmapi32.dll al gerenamed en toen een nieuwe aanlaten maken door outlook

zojuist ben ik een beetje zonder opties gaan zitten
hieronder nogmaals de volledige foutmelding uit de logboeken...

Faulting application outlook.exe, version 11.0.5510.0, stamp 3f1380f0, faulting module msmapi32.dll, version 11.0.5601.0, stamp 3f2cc673, debug? 0, fault address 0x00015427.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

na de foutmelding druk ik op niet rapporteren of wel rapporteren en outlook reboot..
kunnen jullie me helpen?

alvast bedankt

inmiddels heb ik zelfs mijn pst van 1.07GB terug gebracht naar 462.289MB en ook dit heeft geen nut

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan