Outlook 2003 naar 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

WielandSir

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Ik heb sinds kort Outlook 2007, maar ik krijg mijn accounts en contactpersonen niet geexporteerd uit Outlook 2003. Iemand enig idee of dit mogelijk is en waar vind ik deze optie.

B.V.D.

Outlook gebruikt .pst bestanden om je e-mail, agenda en contactpersonen in op te slaan. Misschien kan je deze kopieeren van outlook 2003 en dan de versie van 2007 overschrijven met die van 2003. Maak wel een back-up van je .pst bestand (just in case)...

Als je het bestand niet kan vinden kan je het beste even zoeken naar *.pst in alle mappen (ook verborgen mappen)

Laatst bewerkt:
Ik heb de pst-bestanden gevonden, maar hoe krijg ik deze geimporteerd in Outlook. Ik heb ze al in dezelfde map geplaatst, maar dan start Outlook nog steeds op met de Wizard.

De wizzard kan je overslaan... het overzetten van een pst bestand, overschrijven oude, zorgt er alleen voor dat je e-mail e.d. wordt overgezet. Instellingen zijn wel verloren (instellingen e-mail accounts enzo)...

Je kan via bestand >> importeren/exporteren ook aangeven dat je een andere pst bestand wilt gebruiken (importeren)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan