outlook 2003 op meerdere pc's geconfigureerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0512

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2005
Hallo,

Ik zit met de volgende situatie. Ik heb een bureau op 2 verschillende locaties, waar ik geregeld werk. op beide is mijn outlook (2003) geconfigureerd om dezelfde mailbox (exchange) te openen.

Sinds kort heb ik het volgende voor:
Als ik op pc A mijn mail binnen haal, is ze nadien op pc B niet meer beschikbaar wanneer ik daar ga inloggen,...

nochthans gaat het hier om exchange,... wanneer ik de microsoft support pagina's erop na lees, is het zo dat een mail nooit van een exchange server verdwijnt, tenzij je ze in je outlook gaat deleten. Met exchange is het normaliter dus NIET mogelijk om mail naar je outlook te downloaden en ze tegelijk NIET MEER op de server te hebben... hoewel het erop lijkt dat dit toch is wat ik voor heb....

Iemand een idee waar ik de oorzaak moet gaan zoeken en wat een eventuele oplossing kan zijn?

grz

De vraag is hoe outlook ingesteld is.

Haal jij via 1 plek de mail binnen in outlook middels pop3?

Dus voor de goede orde:

Op beide locaties wordt de mail middels de exchange optie binnen outlook opgehaald? (want ook met pop3 kun je mail bij je exchange ophalen)

Ik zou dit voor de zekerheid toch nakijken hoe de accounts hun mail ophalen

Beste,

Ik heb het zelfde probleem alleen dan via mijn laptop.

het in stellen gaat maar op 1 manier volgens mij verder vraagd outlook ook niet of je ze van de server wil verwijderen???

Iemand een idee.

Al vast bedankt

Masterheesen,

Graag je eigen vraag aanmaken. Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen :)

Beste,

Zoals eerder gemeld, had ik dit probleem ook, (zal niet meer reageren/vraag stellen onder een andere vraag)

Je dient op alle machines Office SP3 te download en je mail is de exchange map te plaatsen.
Outlook 2003 haalt ze standaard binnen op de persoonlijke map.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan