Outlook 2003 Password Recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperrr

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Hallo allemaal,
Ik heb een hele mooie e-mail account compleet ingevuld inclusief wachtwoord in me outlook 2003. Nu wil ik ook via me webmail erop kunnen komen, maar ik ben het wachtwoord vergete. Ik weet het, erg dom, kan het veranderen bij m'n provider, maar das weer zo'n gedoe. Dus ik vroeg mij af of iemand een leuk password recovery proggy hiervoor weet. Alle standaard "asterisk recovery" tooltjes etc, werken niet, Outlook 2003 heeft weer n 1 of ander uber beveiliging hiertegen (het zal es niet). Toch wil ik het recoveren. Weet iemand hoe??

Alvast bedankt

kun je dat account ook overnemen in je Outlook Express?.

Want dan zou je bijv met het programma "password recovery toolbox" het wachtwoord kunnen achterhalen.
http://www.rixler.com/

Maar goed je kunt op die website een demo downloaden, en met die demo zie je niet de wachtwoorden.

maar goed wellicht dat je het ook met andere programma's wel kunt achterhalen.

Heb je je aanmeld papieren van je provider niet meer? Daar staat je password ook op. Je kunt het password wel recoveren, maar dan heb je later nog steeds een probleem als je je pc opnieuw installeert.

Het is niet van mijn ISP, het w8woord is van mijn website. Ik kan het ook wel wijzigen, maar het is meer dat ik gewoon wil weten wat mijn w8woord was.

Het importeren naar Outlook express en het dan nog es proberen is wel een goed idee, maar ik kom er niet achter hoe ik moet exporteren vanuit outlook 2k3.
Staat niet bij 'accounts' en ook niet bij "import and export"... suggesties?

hmm heb hier zelf 2000, dus kan moeilijk vergelijken.

Heb je niet bij de accounts "Exporteren" staan?
- Extra
- Accounts
- knop exporteren

(dat account kun je dan bij Outlook Express weer importeren.)

Ik begrijp hoe t zou moeten werken, maar die knop is er niet.

kijk maar:
geen_export_knop.gif

Bij verdere eigenschappen staat het ook niet. das het rare.

Okee dan.
Dat programma gaf me de eerste 3 letters van me w8woord, maar dat is gnoeg, want die deed me de rest doen herinneren.

Heel erg bedankt,
Probleem opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan