Outlook 2003 verzenden en ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Goedeavond,

Het programma heeft sinds vanavond een probleem. Hij heeft de mail al binnen gehaald, maar hij geeft bij verzenden en ontvangen aan dat hij steeds opnieuw begint. Dit valt nu erg op, omdat ik op een oude laptop zit te werken en het dus lang duurt voordat hij die mail binnen heeft gehaald. De mails komen echter niet in de inbox, dus ze staan er niet 10 keer in of zo.

Gr,
Sjorsvde

en als je even via webmail in je mail box bij je provider kijkt zie je dan mail staan?

Ja, ze staan gewoon in mijn webmail. Ook allemaal maar 1 keer.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de onnodige quotes even verwijdert.

Zit er 1 mail bij die extra groot is ?
dat zou een probleem kunnen zijn.

Niks aan je instellingen verandert?

nee, een mail met 3 kleine documenten totaal 61 kb.
en heb wel mijn pc een keer gewoon uitgedrukt, maar toen heeft hij outlook gewoon opgestart met checking for problems, zoals hij dat altijd doet als het niet correct is afgesloten. Ik heb wel een keer een melding gekregen dat het bestand outlook.pst not accessed was en toen heb ik de map waarin dat bestand staat van eigenschap veranderd. Die stond namelijk op alleen lezen, maar dat moet volgens mij geen probleem zijn. Heb dat vinkje gewoon weggehaald.

helpmij.JPG
Dit is de melding die ik krijg (zie bijlage)

Laatst bewerkt:
Hoi je outlook haalt geen mail op maar je .pst bestand is beschadigd.
Maak een nieuwe backup van je mail adressen en mailtjes en verwijder de oude.
Daarna zou het in orde moeten zijn.
dit blijft net zolang doorgaan tot de fout hersteld is.

Ok, dank je wel. Ik kreeg vandaag al mijn eigen laptop terug, eerder dan verwacht :-D, dus mijn oude laptop hoef ik niet meer te gebruiken :). Ik zal het nog wel proberen als het nodig is. Bedankt voor de moeite in ieder geval.

Gr,
Sjorsvde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan