[Outlook 2003]Wildcard in e-mailregel

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpvanek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
3
Ik wil graag een e-mailregel maken die álle e-mails van een bepaalde provider in een apart mapje gooit.
Dus een mapje 'Tiscali' waar alle e-mails van *@tiscali.nl naartoe gaan, waarbij het sterretje dus een wildcard is voor 1 of meerdere tekens.
Ik krijg dus mailtjes van blabla@tiscali.nl en zus_en_zo@tiscali.nl en onzin@tiscali.nl en wil niet per e-mailadres een regel gaan maken.

De vraag is, hoe kan ik dit realiseren in Outlook 2003? Bovenstaande (met het sterretje) heb ik al geprobeerd, maar werkt niet.

Ik heb reeds gegoogled en gezocht op de Microsoft Support site, maar nergens kan ik iets vinden over het gebruik van wildcards.
 
Hoi,

Niet 'lang genoeg' gezocht ..... ;)

In Outlook:
Klik op de map Postvak IN
Menu: Extra > Regels en waarschuwingen.... >
Knop: Nieuwe regel...
Keuze: Beginnen met een nieuwe regel ...
Knop: Volgende
In het vervolgvenster 'met specifieke tekst in het adres van de afzender' aanvinken (zie bijlage).
Klik onderin dit venster op: 'Specifieke tekst', type tiscali en op knop 'Toevoegen' en OK en op 'Volgende'
Vinkje bij: 'Verplaats het bericht naar naam map' onderin klikken op tekst 'naam map'
blader en selecteer de betreffende map
Tweemaal op knop 'Volgende'
Vinkje bij 'Deze regel nu toepassen ......' etc.
Klik op Voltooien en tenslotte ... op OK
 

Bijlagen

  • Spec_tekst.JPG
    Spec_tekst.JPG
    45,1 KB · Weergaven: 172
Hoi,

Niet 'lang genoeg' gezocht ..... ;)

In Outlook:
Klik op de map Postvak IN
Menu: Extra > Regels en waarschuwingen.... >
Knop: Nieuwe regel...
Keuze: Beginnen met een nieuwe regel ...
Knop: Volgende
In het vervolgvenster 'met specifieke tekst in het adres van de afzender' aanvinken (zie bijlage).
Klik onderin dit venster op: 'Specifieke tekst', type tiscali en op knop 'Toevoegen' en OK en op 'Volgende'
Vinkje bij: 'Verplaats het bericht naar naam map' onderin klikken op tekst 'naam map'
blader en selecteer de betreffende map
Tweemaal op knop 'Volgende'
Vinkje bij 'Deze regel nu toepassen ......' etc.
Klik op Voltooien en tenslotte ... op OK

Dan zou ik er dus @tiscali.nl moeten neerzetten, anders komen mailtjes van tiscali@hotmail.com ook door de filter ;)

Maar goed, zou moeten lukken inderdaad :D

::Edit::
Mag ik hieruit concluderen dat echt een wildcard dus niet bestaat in de e-mailregels?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan