outlook 2003 XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanca

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2001
Hallo,

Op deze comp staat een oude versie van Outlook.
Ik wil nu alle mail etc importeren in Outlook 2003 XP omdat ik XP op deze comp draait.
Zelf werk ik niet met outlook. Weet iemand hoe en waar ik dat importeer=

bedankt
Hanneke

Hanneke,

Onder bestand en dan exporteren of importeren.
Je gaat van outlook naar outlook en niet van outlook express naar outlook.

Dat importeren werkt niet. Onder de lijst dingen die ik kan importeren staat outlook niet

Vanaf welke versie heb je ge- exporteerd, dus outlook 97 of 2000 of xp.

En hoe heet dat bestand dat je ge-exporteerd hebt, dat moet je namelijk weer opzoeken om te inporteren in outlook 2003.

Ha Puppie,

De oude versie is outlook '89 als ik het goed heb.
Ik heb nog niks geimporteerd. Hij heeft wel het adressenboek overgenomen maar niet de mail.
Normall, vanaf een ander mailprogramma importeert hij wel. Zelf werk ik met Eurdora Maar dit is de comp van iemand anders en blijkbaar ziet hij de oude versie niet als iets waaruit te importeren valt.
Bij Eudora kun je de .mbx en .toc bestanden zo oppakken en verslpen. Maar bij outlook weet ik niet waar die staan. Dan kan ik het in de verkenner doen. Of is er een makkelijker optie?

Hanca

Beide outlook versies staan op dezelfde pc.
Dan outlook 2003 openen dan naar bestand en dan naar exporteren importeren.
Hier kiezen voor internet e-mail en - adressen importeren.

Volgens mij zijn het pst bestanden misschien kun je daar op zoeken met de verkenner.
Anders in outlook 98 eerst gaan exporteren en dan in 2003 importeren vanaf een bestand.

Alle outlookversies ('97, '98, 2000, 2002 en 2003/XP ) kunnen naar PST bestanden exporteren en kunnen van PST bestanden importeren...

<bestand><exporteren><naar bestand> <naar pst bestand>

Het is gelukt.
Raar, ik had zeker over dat email importeren heengekekn de eerste keer.

Bedankt

Hanneke

Mooi dat het gelukts is.
Veel plezier ermee en tot de volgende keer. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan