Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

janssens-jp

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2004
Goede namiddag,

Graag had ik een back-up van outlook Express gemaakt
En omdat dat het gemakkelijks gaat met Outlook 2003 heb ik outlook 2003 op mijn systeem geinstalleerd
ik moet er bij zeggen dat ik tijdens de installatie de mogelijkheid heb gekregen om al de instellingen van outlookexpres maar outlook 2003 te transporteren en ik heb dit niet gedaan.en nu zit ik met de problemen!
1. Eerste probleem, ik krijg de adresboek (.wab) niet geïmporteerd in outlook 2003
2. Ik vraag me af hoe ik een nieuws account moet aanmaken in outlook 2003
kan ik wel een nieuws account aamaken?

Verder is het een prachtig programma om mee te werken, veel meer mogelijkheden

Moest er iemand zijn die hier wat meer van weet, alle hulp is welkom.

Mvg

jpj

In de bijlage een document voor backup van outlook express 5 en 6.
Ik neem aan dat je windows xp hebt?

Laatst bewerkt:
Een e-mail account bedoel je dat doe je onder extra opties en dan e-mail account

nieuwsgroepen ja lees dit maar eens :

Met nieuwsprogramma's hebt u toegang tot diverse typen nieuwsgroepen (nieuwsgroep: een verzameling berichten die door individuele gebruikers zijn gepost naar een nieuwsserver (een computer die wordt onderhouden door een onderneming, groep of individuele gebruiker). Sommige nieuwsgroepen worden gecontroleerd, maar de meeste niet, zodat iedereen met toegang tot de groep berichten kan verzenden en lezen.) waar u nieuwsberichten kunt downloaden en lezen en kunt beantwoorden. Nieuwsgroepen zijn waardevolle informatiebronnen waar u kunt vinden wat gelijkgestemden denken en waar u informatie vindt over mensen die dezelfde producten en technologieën gebruiken als u. Over vrijwel elk onderwerp is wel een nieuwsgroep te vinden. Een nieuwsgroep kan een nieuwsgroep op internet of een nieuwsgroep van een bedrijf zijn.

Als u nooit eerder een nieuwsprogramma hebt geïnstalleerd, wordt automatisch Outlook Express Newsreader geïnstalleerd. Dit nieuwsprogramma gebruikt het Network News Transport Protocol (NNTP), dat u kunt gebruiken om inhoud van nieuwsgroepen te downloaden zodat u ermee kunt werken wanneer er geen verbinding is met internet. De meeste nieuwsgroepen kunt u ook bekijken met uw webbrowser.

U kunt iemand in een e-mailbericht de URL van een nieuwsgroep sturen. Als die persoon vervolgens dubbelklikt op de koppeling, wordt het standaardnieuwsprogramma van die persoon gestart.

Eigenlijk zou ik willen verder werken met outlook 2003

Bedankt voor de uitleg vor het maken van een back-up
van outlook-express.
Ik vraag me af of outlook 2003 wel een newsreader is
zoals outlook express.

Mvg

jpj

EEeeuuuuuh was ik vergeten te vertellen dat ik het bericht uit de help van outlook 2003 had gehaald.:D

Ik gebruik outlook 2003.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan