Outlook 2003

• Onderwerp starter Onderwerp starter horn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

horn

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2003
Hallo:
Ik heb outlook 2003 geinstal.maar ik moet steeds
ontvangen/verzenden knop gebruiken om e mails
binnen te halen.
Ik heb account uit outlook express verwijderd??
Wat moet ik beter instellen??!!

Hans

Wat moet ik beter instellen??!!

Je ontvangen/verzend-instellingen :).

Extra, opties, e-mail instellingen, verzenden/ontvangen, automatisch verzenden en ontvangen elke X minuten

Hoi,

Menu: Extra > Opties; tabblad Emailbezorging en hier aanvinken de optie 'Berichten verzenden zodra de verbinding tot stand is gebracht'.
Beetje vreemde omschrijving voor dit item, want uiteraard worden dan ook gelijk nieuwe berichten binnen gehaald...

Geplaatst door Vecom
Hoi,

Menu: Extra > Opties; tabblad Emailbezorging en hier aanvinken de optie 'Berichten verzenden zodra de verbinding tot stand is gebracht'.
Beetje vreemde omschrijving voor dit item, want uiteraard worden dan ook gelijk nieuwe berichten binnen gehaald...

En waar precies zag je dat staan in Outlook 2003 :confused: ?

..... hmm,

Moet eerlijk zeggen, ben op dit moment niet thuis (daar heb ik 2003) en zit nu achter een pc met 2000.
Mogelijk vind je de optie die ik aangaf onder Extra > Opties onder een ander item, maar in die richting moet je de oorzaak van het niet direct controleren op email wel zoeken.

Dit moet dus in 2003 zijn"
Menu: Extra > Opties; tabblad E-mailinstellingen en hier aanvinken de optie 'Bij verbinding direct verzenden'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan