Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

W&T

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
Berichten
7
plotsklaps werkt de knop verzenden en ontvangen niet meer, wat ik ook probeer bij opties verzenden en ontvangen. Mailtjes worden wel meteen verzonden, maar niet opgehaald! Bij opstarten en afsluiten van outlook worden mailtjes wel opgehaald. Wie helpt?

alvast bedankt
 
heb je dat probleem net of al een tijdje? Als er een storing is bij je provider kan het gebeuren dat dergelijke services tijdelijk uitvallen. Meestal na hooguit een paar uur werkt alles weer.

als het een langdurig probleem is.... heb je (of een andere gebruiker van de pc) ergens mee zitten prutsen? Adressen van SMTP of IMPA server gewijzigd ofzo? Neem desnoods contact op met je provider en vraag het IPadres van de server. Heb ook wel eens dergelijke problemen gehad. Alfanumeriek adres werkte niet of slecht, direct IP-adres loste het probleem op.
 
Heb ik sinds ik office 2003 erop heb staan. Eerste dag volgens mij niet! Lijkt me trouwens meer een software probleem, als outlook opstart en afsluit, en ook om de vooraf ingstelde tijd, haalt hij netjes de mail op, echter niet bij het aanklikken van de verzenden en ontvangen knop, en ook niet bij extra en dan verzenden en ontvangen.
???

instellingen ergens niet goed.

heb office al 2x verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan