Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

cmedema

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2003
Heb in een vlaag Office 2007 beta2 geinstalleerd en een tijdje gebruikt. Vond het toch wat te zwaar en heb Office 2003 weer geinstalleerd, waarna ik Office 2007 heb verwijderd. Daarna werkt Outlook 2003 niet meer (de rest wel!). Bij het opstarten geeft hij aan dat er een fout is geconstateerd en of ik MS daarover wil informeren. Vraagt ook nog of hij Outlook in de Veilige modus moet opstarten. Wat ik ook als antwoord geef: hij sluit Outlook af en start hem daarna automatisch weer op, om met dezelfde meldingen te komen. Heb Office daarna gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Kan iemand mij helpen?

Laatst bewerkt:
Er staat wel een verwijzing naar Office XP Web components maar niet naar de Office 2007 installatie. Bedankt voor je reactie trouwens.

Als dat probleem met Oulook blijft, zou je een paardemiddel kunnen proberen.
Daar ga ik niet zomaar mee aan de slag, je moet de methode goedkeuren.
Ik pas de methode soms als laatste redmiddel toe.

Kort: Uninstall MS Office 2003 via Software, Wijzig en verwijder programma's.
In Veilige modus in C:\Program Files\Microsoft Office de map Office met de hand legen. Dat is vaak een heel werk omdat het verwijderen pas laag in de boomstructuur lukt.
Daarbij kunnen ook nog individuele bestanden niet verwijderd worden, en zo werk je je langzaam omhoog in de boomstructuur. Is Office leeg, op een paar mappen met individuele bestanden na, dan twee keer achter elkaar CCleaner draaien.
Dan voor de zekerheid naar C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Local Settings\Temp en controleren op aan Office gerelateerde bestanden en die verwijderen (uiteraard behalve e-mailaccount-gegevens, zoals o.a. pst-bestanden).
PC herstarten en MS Office 2003 installeren. Dan zou alles goed moeten werken.

Laatst bewerkt:
Heb de voorgestelde procedure helemaal doorlopen, maar ik kon de volgende actie -->

"Dan voor de zekerheid naar C:\Documents and Settings\Jouwnaam\Local Settings\Temp en controleren op aan Office gerelateerde bestanden en die verwijderen (uiteraard behalve e-mailaccount-gegevens, zoals o.a. pst-bestanden)."

--> niet uitvoeren omdat de genoemde bestanden niet aanwezig zijn.

Ben toch maar gewoon doorgegaan, maar het is niet gelukt.

--> niet uitvoeren omdat de genoemde bestanden niet aanwezig zijn.
Ben toch maar gewoon doorgegaan, maar het is niet gelukt.
Ik schreef: voor de zekerheid...
De problemen zijn waarschijnlijk ontstaan doordat je Ofice 2003 bent gaan installeren terwijl Office 2007 nog geinstalleerd was.
Je zegt, het is niet gelukt, dus Outlook 2003 zit weer in een loop?
De foutmelding geeft niet ook de naam van een corrupt bestand?
In de MS Office Online nieuwsgroep is een vergelijkbaare situatie aan de orde geweest. Misschien zijn er meer gevallen geweest.

Ik heb het forum bekeken en nog een paar dingen geprobeerd, maar Nada....
Denk dat ik hard aan een nieuwe systeeminstallatie toe ben. Ik ga dat maar doen denk ik. Bedankt voor je ondersteuning en serieuze pogingen me te helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan