Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

friso44

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Hallo,
Ik heb een probleem in Outlook waar ik niets van snap.
Op mijn desktop:
Mijn desktop is met een netwerk kabel verbonden met mijn Speedtouch780i.
Ik gebruik twee accounts in Outlook. Het testen van de instellingen verloopt foutloos.
Maar ik kan wel E-mail verzenden maar niet ontvangen, er komt gewoon niks binnen.
Op mijn laptop:
Is draadloos met hetzelfde modem verbonden.
Ik gebruik dezelfde accounts ook in Outlook. Ik kan E-mail verzenden en ontvangen, niks aan de hand.
Weet een of ander genie hier iets zinnigs over te zeggen? Ik denk aan een verkeerd geschoten instelling in de 780i, want gisteren werkte alles nog gewoon naar behoren. Maar als ik gelijk heb weet ik nog niet welke instelling. En het kan ook iets in mijn dekstop zijn.
dank en groeten,
Paul

Hoi,

Als je dezelfde accounts op beide apparaten gebruikt, dan wordt de mail van je provider binnengehaald op de ene, maar uiteraard niet meer op de tweede, want je postbus is dan al leeggehaald door de 'andere' ......

Hoi,

Als je dezelfde accounts op beide apparaten gebruikt, dan wordt de mail van je provider binnengehaald op de ene, maar uiteraard niet meer op de tweede, want je postbus is dan al leeggehaald door de 'andere' ......

Ik had bij beide in Outlook ingesteld 'kopie van bericht op server achterlaten'. Dus zou ik steeds dezelfde post moeten kunnen binnenhalen.

Hoi,

Ik weet wat je bedoelt, maar dat werkt niet bij iedere provider.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan