Outlook 2007 Agenda geeft geen herinneringen meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

haneli

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Nadat ik mijn outlook.pst bestand in een andere map heb geplaatst verschijnen de agenda herinneringen niet meer en krijg ik met opstarten van outlook de volgende boodschap: 'er is een probleem met het lezen van een of meer herinneringen'
Natuurlijk staat de optie herinneringen weergeven aangevinkt, heb het ook met de switch 'cleanreminders' geprobeerd, een reservekopie teruggezet, Outlook 2007 verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar tot nu toe helpt niks. Misschien moet ik iets in mijn Outlookregister wijzigen maar dat doe ik liever onder begeleiding met iemand die daar meer verstand van heeft.
Wie kan en wil me helpen met dit vervelende probleem??

Alvast dank voor de genomen moeite.

Hans

Het outlook.pst bestand stond op een aparte partitie op de harde schijf en ik heb het bestand alleen maar in een submap gezet. Dus vanuit de map Outlook naar een onderliggende map genaamd W7Desktop. Uiteraard heb ik het bestand ook weer teruggezet op zijn originele locatie maar.....ook dat lost het probleem niet op.

Ga eens naar (Outlook) accountbeheer en kijk eens naar het 'pad' van het gegevensbestand. Klopt dit met de herstelde situatie?

Op de eerste plaats: dank dat je me wilt helpen!!
In het accountbeheer staat het juiste pad naar het pst bestand, maar.....er wordt nog een 2e Personal Folders aangegeven met hetzelfde pad terwijl er maar 1 outlook.pst bestand in die bewuste map staat. Vreemd???
1 personal folders staat er als standaard aangegeven, zou ik de andere kunnen verwijderen en kijken of dat het probleem misschien is?
gr...Hans

OPGELOST!!!! Dat was het probleem dus: er stonden 2 personal folders in accountbeheer. Ik heb de Personal Folder die niet als standaard stond gemerkt gewoon verwijderd, Outlook opnieuw opgestart en voila.....daar kwamen mijn reminders weer voor de dag. Pfffft blij dat ik die weer terug heb.
Ik heb dus veel te diep en te ver gezocht naar de oplossing van dit probleem terwijl het voor de hand lag. HEEL VEEL DANK dat je me op het goede spoor zette.

Hans

Moet ik dit bericht officieel afsluiten dat het opgelost is?? En zo ja, hoe werkt dat dan?

Volgens mij kun jij als topicstarter 'ergens' aanklikken dat de vraag is opgelost. Doe je dit niet, dan krijg je over een week (of twee?) een automatisch mailtje van de Helpmij met de vraag of je vraag is opgelost. Ik start zelden vragen en ben dus deven vergeten waar / hoe dat ook al weer moet, dus ik moet je het antwoord even schuldig blijven waar precies die klikbutton zit. Volgens mij kan ook alleen een topicstarter deze zien en niet eventuele 'beantwoorders' die op je vraag reageren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan