Outlook 2007 bijlagen wèl openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Ik krijg een email met bijlagen waarvan ik weet dat ze veilig zijn. Het zijn gewoon word2003 bestanden, maar Outlook denkt er anders over. Hoe kan ik deze bestanden toch openen zonder de afzender te vragen om het gewijzigd op te sturen.

Het is voor de afzender geen optie om de documenten een andere extensie mee te geven om Outlook voor de gek te houden, ik moet het zelf oplossen. Hoe?

Ik maak gebruik van Office 2007 in Vista.

komt er geen waarchuwing met een blauw of rood balkje boven aan de email en daar moet je rechtermuisknop doen om het toe te staan

Hoe vreemd kan het gaan. De bijlagen zijn inmiddels helemaal verdwenen, dus ik kon niet eens meer kijken hoe de balk eruit zag waarin werd gemeld dat er bijlagen onveilig werden geacht. In ieder geval was het eerste antwoord voor mij geen optie omdat ik de bijlagen niet eens kan openen, laat staan converteren.

Ik heb een email met bijlagen ontvangen. Het zijn waarschijnlijk Word2003 documenten die ik moet nakijken. Zelf werk ik met Office 2007. De bijlagen worden door Office om een voor mij onbekende reden geblokkeerd en ik kan ze dus niet 'bereiken'.

Wie heeft er een optie? Op dit moment zijn ze dus helemaal weg...... Het lijkt alsof de bijlagen nooit hebben bestaan, er wordt ook geen paperclip meer weergegeven. Ik vind het echt vreemd.

uhm misschien kan je ze openen met outlook express:confused:

Ik heb Vista, maar ik zal eens proberen of ik de mail dan kan doorsturen naar Windows Mail. Bedankt. Ondertussen heb ik gevraagd of de mail opnieuw kon worden verstuurd omdat het niet langer kon wachten. Het waren inderdaad heel gewone Word documenten, dus .doc. Dat had toch gewoon moeten lukken, maar goed.

Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan