Outlook 2007 blijft openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpr1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Berichten
1
Tijdens het typen in IE, MSN of bijv. Word blijft met regelmaat Outlook 2007 openen. Ook wanneer ik het programma afsluit opent hij toch gewoon. Soms wel 10x tijdens het intypen van bijv www.google.nl.

Ik heb de PC al opnieuw opgestart, dient heeft ongeveer 5 minuten voor een oplossing gezorgd. Hierna startte het weer opnieuw. Virusscanner geeft aan dat er geen virussen ofzo aanwezig zijn (AVG).

Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing? Het is namelijk zeeeer frustrerend en irritant :evil:
 
Tijdens het typen in IE, MSN of bijv. Word blijft met regelmaat Outlook 2007 openen. Ook wanneer ik het programma afsluit opent hij toch gewoon. Soms wel 10x tijdens het intypen van bijv www.google.nl.

Ik heb de PC al opnieuw opgestart, dient heeft ongeveer 5 minuten voor een oplossing gezorgd. Hierna startte het weer opnieuw. Virusscanner geeft aan dat er geen virussen ofzo aanwezig zijn (AVG).

Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing? Het is namelijk zeeeer frustrerend en irritant :evil:

Je kunt Outlook eventueel deïnstalleren, en windows live mail gebruiken.
Daar zit ook een agenda etc. in.
Volgens mij (ik weet het zo niet zeker) kun je Outlook ook repareren met de originele installatiebron.:)
 
Ga eens in Outlook naar;
Help > Office Diagnostische gegevens. Laat deze de installatie van Office nakijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan