Outlook 2007 blijft verzenden bij fout e-mailadres

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ytos
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ytos

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Onlangs heb ik Windows Vista NL en Office 2007 NL geïnstalleerd. Sinds die tijd heb ik af en toe een probleem met het verzenden van e-mail.

Als ik een bericht probeer te versturen naar een adres dat niet meer bestaat, gaat Outlook over z'n nek. Hij probeert het bericht dan constant te verzenden, maar het verdwijnt niet uit Postvak uit. Ik moet Outlook dan killen, het account waarmee ik het bericht wil verzenden verwijderen en dan pas kan ik het bericht verwijderen uit Postvak uit.

Vandaag hoorde ik dat dat ligt aan de combi Outlook - Vista en dat er een patch voor zou zijn. Ik heb net gekeken op de site van Microsoft, maar ik kan 'm niet vinden. Iemand hier toevallig die dit herkent en de oplossing weet.

Alles is legaal - via SLIM aangeschaft. Ook de virusscanner is up-to-date (McAffee).

Hoi,

'Herkenbaar' voor mij .... en benieuwd naar die patch.
Bij mij gebeurde het toen ik naar zo'n 20 (correcte) mailadressen een mail wilde sturen met daarin een afbeelding, waaraan een hyperlink was gekoppeld.

Ik heb het opgelost door de netwerkverbinding te onderbreken, waarna ik het betreffende mailtje uit 'Postvak UIT' kon verwijderen. Tijdens de netwerkverbinding kon ik het niet verwijderen omdat werd gemeld dat Outlook bezig was het bertreffende mailtje te verzenden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan