Outlook 2007 Delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomasv

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2008
Ik ben opzoek naar een programma die outlook 2007 op 2 PC`s sync. zodat als iemand ergens een weiziging aanbrengt of mail verstuurd of inkomende mail op de andere PC ook het zelfde is en visaversa...

wie heeft er een paar tips van verschillende programma`s zodat ik kan kiezen welke beste bij ons in het bedrijf past. (GEEN EXCHANGE SERVER)

Ja het kan voor komen dat outlook tegelijk gebruikt wordt.
Ik heb ooit eens een programma getest waarbij de .pst bestand telkens naar een wijziging in outlook werd overschreven op alle computers waarmee het gedeeld is/was.

z`n programma zoek ik weer eigelijk.

Ja het kan voor komen dat outlook tegelijk gebruikt wordt.
Ik heb ooit eens een programma getest waarbij de .pst bestand telkens naar een wijziging in outlook werd overschreven op alle computers waarmee het gedeeld is/was.

z`n programma zoek ik weer eigelijk.

Ehh, je reageert niet op een deel van mijn reactie, namelijk of je de drie programma's hebt bekeken uit mijn 'zipbestand' ......
Het is anders zo demotiverend om voor vraagstellers te zoeken naar oplossingen ..... !

Een PST-bestand functioneert nu eenmaal als een persoonlijk bestand, bestemd voor één gebuiker van het programma Outlook.
Daar zijn wel 'trucs' op, zoals de drie betaalde programma's die ik vermeldde.
Ook is het mogelijk het bestand op meerdere pc's of notebooks waarop outlook is geïnstalleerd te gebruiken, mits niet gelijktijdig; vandaar mijn vraag.

Ehh, je reageert niet op een deel van mijn reactie, namelijk of je de drie programma's hebt bekeken uit mijn 'zipbestand' ......
Het is anders zo demotiverend om voor vraagstellers te zoeken naar oplossingen ..... !

Een PST-bestand functioneert nu eenmaal als een persoonlijk bestand, bestemd voor één gebuiker van het programma Outlook.
Daar zijn wel 'trucs' op, zoals de drie betaalde programma's die ik vermeldde.
Ook is het mogelijk het bestand op meerdere pc's of notebooks waarop outlook is geïnstalleerd te gebruiken, mits niet gelijktijdig; vandaar mijn vraag.

ja sorry beetje laat,

maar heb idd je zip gedownload en het volgende programma gedownload (Oldfolders) ik ga hier vanavond mee aan de slag, ik dat dit ook is wat ik zocht.

bedankt zover alvast...

Thomas

Hey,

Ben op zoek naar iets gelijkaardig. (Natuurlijk liefst gratis... :$ )

Mijn situatie: 2 pc's en een NAS.
Op die NAS enkele pst's die zou moeten geraadpleegd kunnen worden door beide pc's (beide vista home + Office 2007).
Ik dacht aan 2 afzonderlijke pst's die gesynchroniseerd worden met 1 pst?

Als jullie een oplossing weten, graag...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan